გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/89
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorდალაქიშვილი, რუსუდანka
dc.contributor.authorBeburidze, Natiaen
dc.contributor.authorბებურიძე, ნათიაka
dc.date.accessioned2018-07-12T10:47:06Z-
dc.date.available2018-07-12T10:47:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/89-
dc.description.abstractPresented master's paper analyzes Georgian cuisine as one of the most important determinants of national identity, shows the ways and strategies that need to be established on the global market. The work consists of three logically related chapters and eight subdivisions. The first chapter of the work examines the history of Georgian national cuisine and its peculiarities, factors affecting its formation, unique characteristics of Georgian wine and cuisine. The second chapter deals with the peculiarities of the international market, namely, the cuisine of the countries of the world, their popularization strategies. The third chapter deals with the prospects of exporting Georgian cuisine to marketing and international markets. The tourism potential of Georgia is one of the main strategies for the popularization of Georgian gastronomic culture. A survey was conducted which showed us the great potential of Georgian cuisine. Based on the results of the survey, strategies for positioning and popularization of the Georgian culinary on international market were selected, recommendations and proposals for further development have been developed.en
dc.description.abstractწარმოდგენილ სამაგისტრო ნაშრომში გაანალიზებულია ქართული სამზარეულო, როგორც ეროვნული იდენტობის ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი განმსაზღვრელი ფაქტორი, დასახულია მისი საერთაშორისო ბაზარზე თავის დამკვიდრების გზები და სტრატეგიები. ნაშრომი შედგება სამი ლოგიკურად დაკავშირებული თავისა და რვა ქვეთავისაგან. ნაშრომის პირველ თავში განხილულია ქართული ეროვნული სამზარეულოს ისტორია და მისი თავისებურებები, მის ჩამოყალიბებაზე მოქმედი ფაქტორები, ქართული ღვინის და სამზარეულოს უნიკალური მახასიათებლები. მეორე თავში საუბარია საერთაშორისო ბაზრის მახასიათებლებზე, კერძოდ, მსოფლიო ქვეყნების სამზარეულოზე, მათ მიერ გამოყენებულ კულინარიის პოპულარიზაციის სტრატეგიებზე. მესამე თავი შეეხება ქართული სამზარეულოს პოპულარიზაციასა და საერთაშორისო ბაზრებზე გატანის პერსპექტივებს. განხილულია საქართველოს ტურისტული პოტენციალი და საუბარია, ქართული სამზარეულოს მნიშვნელობაზე ტურიზმის განვითარებაში. კვლევის შედეგებიდან გამომდინარე, შეირჩა ქართული კულინარიის საერთაშორისო ბაზარზე პოზიციონირების და პოპულარიზაციის სტრატეგიები, შემუშავდა რეკომენდაციები და წინადადებები შემდგომი განვითარებისთვის.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსაერთაშორისო მარკეტინგიka
dc.subjectქართული სამზარეულოka
dc.titleInternational marketing of Georgian cuisineen
dc.titleქართული სამზარეულოს საერთაშორისო მარკეტინგიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Natia Beburidze.pdfქართული სამზარეულოს საერთაშორისო მარკეტინგი591.29 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება 50

219
checked on Apr 30, 2024

გადმოწერა 10

3,520
checked on Apr 30, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.