Please use this identifier to cite or link to this item:
https://openscience.ge/handle/1/852
Title: | პირველკლასელთა სასკოლო მზაობა-პრობლემები და პერსპექტივები | Authors: | ელაშვილი, მარიამი | Advisor: | ქიტიაშვილი, ზაქარია | Degree Name: | Master of Education განათლების მეცნიერებების მაგისტრი |
Degree Discipline: | განათლების მეცნიერებები / Education Sciences | Degree Level (0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral): | 1 | Institution: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
Faculty: | Faculty of Social and Political Sciences ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი |
Keywords: | სასკოლო მზაობა ადრეული ასაკი სკოლისათვის მზაობა |
Issue Date: | 2019 | Publisher: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
Abstract: | The following thesis discusses the essence and problems of school readiness. In general, the term – school readiness must be understood as a child's mental, emotional and social readiness to the specific requirements of the school. As you know, child development is a unique, proportionate and long term process that starts from birth and continues until the end of childhood. According to the research, this path is main the determinant of the well-being of person, the quality of learning, the behaviour and the future success. It is scientifically confirmed that the readiness for school is not limited to age, it‟s depend on the quality of motor, social-emotional, speech and cognitive development. The state of health and development is also very important. All this, together with family is defined by social environment, - kindergarten. Their joint work should improve the following areas of development for school age children: • Communication and general knowledge; • Health, well-being; • Social competence; • Speech, cognition; • Emotional readiness ნაშრომში განხილულია სასკოლო მზაობის არსი და პრობლემები.ზოგადად ტერმინი სასკოლო მზაობა უნდა გავიგოთ,როგორც ბავშვის გონებრივი, ემოციური და სოციალური მზადყოფნა სკოლის სპეციფიკური მოთხოვნებისადმი. მოგეხსენებათ, ბავშვის განვითარება უნიკალური, თანაზომიერი და ხანგრძლივი პროცესია, რომელიც იწყება ჩასახვის დღიდან და გრძელდება ბავშვობის ბოლომდე. კვლევების თანახმად, სწორედ ეს გზა განსაზღვრავს პიროვნების კეთილდღეობას, სწავლის ხარისხს, ქცევას და მომავალ წარმატებას. მეცნიერულად დადასტურებულია, რომ სკოლისათვის მზაობა არ განისაზღვრება მხოლოდ ასაკით, ეს დამოკიდებულია მოტორული, სოციალურ-ემოციური, მეტყველებისა და კოგნიტური სფეროს განვითარების ხარისხზე. აგრეთვე , არანაკლემ ბნიშვნელოვანია ჯანმრთელობის და განვითარების მდგომარეობა. ამ ყველაფერს კი ოჯახთან ერთად განსაზღვრავს სოციალური გარემო , საბავშვო ბაღი. მათი ერთობლივი მუშაობით უნდა დაიხვეწოს სასკოლო ასაკის ბავშვის განვითარების შემდეგი სფეროები: კომუნიკაცია და ზოგადი ცოდნა; ჯანმრთელობა, კეთილდღეობა; სოციალური კომპეტენცია; მეტყველება, კოგნიცია; ემოციური მზადყოფნა |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/852 |
Appears in Collections: | ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
samagistro Elashvili.pdf | პირველკლასელთა სასკოლო მზაობა-პრობლემები და პერსპექტივები | 981.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
259
checked on Oct 2, 2024
Download(s)
1,800
checked on Oct 2, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.