Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/817
Title: ინტეგრირებული გაკვეთილის პრაქტიკის კვლევა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე
Other Titles: ქართული ენისა და ლიტერატურის მაგალითზე
Authors: დოჭვირი, ია 
Advisor: ქიტიაშვილი, ზაქარია 
ფურცელაძე, ნათია 
Degree Name: Master of Education in Teacher Education
მასწავლებლის განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: მასწავლებელთა განათლება / Taecher Education
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: ინტეგრირებული გაკვეთილი
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Master’s work is about practical research of integrated lessons at lower secondary school
(based on Georgian language and literature).
In everyday variable life, it’s important to examine this subject very many-sided,
knowledge synthesized beyond discipline, critical, creative, development cooperative skills and
finding ways to solve the problem with these opportunities. Accordingly, it’s actualite to
research the ways of developing these skills and all the issues to implement these opportunities
in practice.
Based on the topics of interest of these themes and preliminary research we worked out
the hypothesis: study disciplines are only orientated on intersectional teaching and general
educational institutions don’t conduct special quantity and quality of lessons for integrated
knowledge.
Main subject of this work is integrated lessons, and work’s main survey object is the
process of integrated lessons.
The goal of the Master’s thesis is to explore practice of integrated lessons at lower
secondary school bases in educational institutes (based on Georgian language and literature).
We want to find out, how often teachers conduct integrated lessons, with what subjects and in
which themes they find connection.
This type of research is new, that’s why the results will be novelty to people who work in
education sphere and all other interested persons.

სამაგისტრო ნაშრომი ეხება ინტეგრირებული გაკვეთილის პრაქტიკის კვლევას
ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე (ქართული ენისა და
ლიტერატურის მაგალითზე).
დღევანდელ, მუდმივად ცვალებად სამყაროში, უმნიშვნელოვანესია საკითხის
მრავალმხრივი ცოდნა, დისციპლინათა მიღმა ცოდნის სინთეზირება, კრიტიკული და
შემოქმედებითი აზროვნების, თანამშრომლობითი უნარების განვითარება და მათი
საშუალებით პრობლემის გადაჭრის გზების ძიება. შესაბამისად, აქტუალურია,
ვიკვლიოთ ამ უნარების განვითარების გზებისა და საშუალებების პრაქტიკაში
რეალიზების საკითხები.
თემატიკით დაინტერესებისა და წინასწარი კვლევის შედეგად შევიმუშავეთ
ჰიპოთეზა: სასწავლო დისციპლინები მხოლოდ შიდასაგნობრივი შინაარსის სწავლებაზე
არიან ორიენტირებულნი და ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში არ ტარდება
ცოდნის ინტეგრაციისათვის საჭირო რაოდენობისა და ხარისხის ინტეგრირებული
გაკვეთილები.
ნაშრომის კვლევის საგანია ინტეგრირებული გაკვეთილი, ობიექტი კი
ინტეგრირებული გაკვეთილის პრაქტიკული რეალიზების პროცესი.
ჩვენი მიზანია, გამოვიკვლიოთ ინტეგრირებული გაკვეთილის ჩატარების
პრაქტიკა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე (ქართული ენისა და
ლიტერატურის მაგალითზე). გვსურს დავადგინოთ, რა სიხშირით ატარებენ ქართულის
მასწავლებლები ინტეგრირებულ გაკვეთილს, რა საგნებსა და თემებთან ამყარებენ
კავშირებს.
მსგავსი კვლევა არ ჩატარებულა, შესაბამისად ჩვენ მიერ მიღებული შედეგები
იქნება სიახლე განათლების სფეროში მომუშავე ადამიანებისა და სხვა
დაინტერესებული პირებისათვის.
URI: https://openscience.ge/handle/1/817
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro dochviri.pdfინტეგრირებული გაკვეთილის პრაქტიკის კვლევა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე516.57 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

132
checked on Apr 19, 2024

Download(s)

1,121
checked on Apr 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.