Please use this identifier to cite or link to this item:
https://openscience.ge/handle/1/813
Title: | სახელთა სწავლების პრაქტიკის კვლევა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის დაწყებით და საბაზო საფეხურზე | Authors: | მამაგულაშვილი, ნატო | Advisor: | ქიტიაშვილი, ზაქარია | Degree Name: | Master of Education განათლების მეცნიერებების მაგისტრი |
Degree Discipline: | განათლების მეცნიერებები / Education Sciences | Degree Level (0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral): | 1 | Institution: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
Faculty: | Faculty of Social and Political Sciences ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი |
Keywords: | სახელთა სწავლების პრაქტიკა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლა დაწყებითი და საბაზო საფეხური |
Issue Date: | 2019 | Publisher: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
Abstract: | The master's thesis concerns the practice of teaching in the primary school and the basic level. The work is intended to find out how to teach the names on the primary and basic level, which methods and strategies are employed by teachers. That's why the topic in the Master's paper is relevant, since scientific and methodical manuals on the methods of active teaching in the Georgian language are scarce. The elaborated literature has shown that in the Georgian language the practice of the name of the general education school does not have an existing research work on the primary and primary level. Therefore, this research conducted on the abovementioned subject is original and represents the novelty. The Masters theme aims at researching the practice of the teaching of the general school at primary and basic level, for the following tasks: Desktop research: existing research, legislative base; Determination of research methodology; Development of research tool; Data analysis The subject of research is the name of teaching at the primary and primary level of secondary school, and the object - the process of teaching the names at primary and primary level of primary school. In the master's thesis we used the qualitative research method, namely semi-structured interviews, developed as a research tool for questioning orientation questions. 35 teachers in primary and primary school in Tbilisi private and public school were selected as the respondents. სამაგისტრო ნაშრომი ეხება სახელთა სწავლების პრაქტიკის კვლევას ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის დაწყებით და საბაზო საფეხურზე. ნაშრომის განკუთნილია გაარკვიოს თუ როგორ ასწავლიან სახელებს დაწყებით და საბაზო საფეხურზე, რომელ მეთოდებს და სტრატეგიებს იყენებენ მასწავლებლები. სწორედ, ამიტომ სამაგისტრო ნაშრომში აღნიშნული თემა, არის აქტუალური, რადგან ქართულ ენაში სახელთა აქტიური სწავლების მეთოდების შესახებ არსებული სამეცნიერო და მეთოდიკური სახელმძღვანელოები არის მწირი რაოდენობით. დამუშავებუულმა ლიტერატურამ ცხადყო, რომ ქართულ ენაში სახელების სწავლების პრაქტიკის შესახებ ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის დაწყებით და საბაზო საფეხურზე, არსებული კვლევითი ნაშრომი არ მოგვეპოვება. აქედან გამომდინარე, აღნიშნულ თემატიკაზე ჩატარებული წინამდებარე კვლევა ორიგინალურია და წარმოადგენს სიახლეს. სამაგისტრო თემის მიზანია სახელთა სწავლების პრაქტიკის კვლევა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის დაწყებით და საბაზო საფეხურზე, ამისათვის დავისახეთ შემდეგი ამოცანები: სამაგიდე კვლევა: არსებული კვლევები,საკანონმდებლო ბაზა; კვლევის მეთოდოლოგიის განსაზღვრა; კვლევის ინსტრუმენტის შემუშავება; მონაცემთა ანალიზი ნაშრომის კვლევის საგანია ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის დაწყებით -საბაზო საფეხურზე სახელთა სწავლება,ხოლო ობიექტი - ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის დაწყებით-საბაზო საფეხურზე სახელების სწავლების პროცესი. სამაგისტრო ნაშრომში გამოვიყენეთ თვისებრივი კვლევის მეთოდი, კერძოდ, ნახევრად სტრუქტურირებული ინტერვიუ, შევიმუშავეთ კვლევის ინსტრუმენტად კითხვარი საორიენტაციო კითხვებისთვის. რესპოდენტებად მიზნორივად შევარჩიეთ თბილისის კერძო და საჯარო სკოლის დაწყებითი და საბაზო საფეხურის 35 მასწავლებელი. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/813 |
Appears in Collections: | ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
samagistro mamagulashvili.pdf | სახელთა სწავლების პრაქტიკის კვლევა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის დაწყებით და საბაზო საფეხურზე | 623.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
100
checked on Apr 26, 2024
Download(s)
3,155
checked on Apr 26, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.