Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/802
Title: მომხმარებლის გამოცდილების (UX) პროფესიონალთა პიროვნული და შრომითი მახასიათებლების შესწავლა
Authors: ჩიტიაშვილი, ვანცა 
Advisor: კუტალაძე, ია 
Degree Name: Master of Arts (MA) in Work and Organizational Psychology
შრომისა და ორანიზაციის ფსიქოლოგის მაგისტრი
Degree Discipline: შრომისა და ორგანიზაციის ფსიქოლოგია (MA). Master of Arts (MA) in Work and Organizational Psychology (MA)
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: UX
ომხმარებლის გამოცდილება
მომხმარებლის გამოცდილების კვლევა
მომხმარებლის გამოცდილების დიზაინი
სამუშაოს აღწერა-ანალიზი
პიროვნული პროფილი
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
ტექნოლოგიების ეპოქაში, სადაც პროდუქტისა თუ კომპანიის ეფექტურობა და
წარმატება სულ უფრო მეტად ხდება დაფუძნებული ბაზარზე კონკურენტული
უპირატესობის მოპოვებასა და შენარჩუნებაზე, სულ უფრო მნიშვნელოვანი ხდება
მომხმარებელთა საჭიროებებზე, მათ ინტერესებსა და სურვილებზე მორგებული
გადაწყვეტილებების მიღება და ადამიანებისთვის ისეთი პროდუქციის ან/და
მომსახურების შეთავაზება, რომელიც მომხმარებლის კმაყოფილებას და, საბოლოო
ჯამში, კომპანიისა თუ პროდუქტისადმი ლოიალობის გაზრდას შეუწყობს ხელს.
მომხმარებლის გამოცდილების (UX) მთავარ მიზანს სწორედ მომხმარებელთა
საჭიროებებზე, ინტერესებსა და სურვილებზე მორგებული პროდუქციისა თუ სერვისის
შექმნა წარმოადგენს. მომხმარებლის გამოცდილების დარგი მე-20 საუკუნის მიწურულს
ადამიანი-კომპიუტერის ურთიერთქმედების უფრო ფართო დარგის საფუძველზე
შეიქმნა და ბოლო ათწლეულის მანძილზე განსაკუთრებით პოპულარული გახდა მთელ
მსოფლიოში. დარგის ერთერთი წამყვანი საკონსულტაციო-სატრენინგო ორგანიზაცია
ნილსენ-ნორმანის ჯგუფის (Nielsen-Norman Group; NN’G) მიერ ჩატარებული ანალიზის
მიხედვით, მომხმარებლის გამოცდილების დარგში მომუშავე ადამიანთა რიცხვი
დღეისთვის დაახლოებით მილიონს აღწევს და ამ რიცხვის ზრდა მომდევნო 30 წლის
მანძილზე 100-ჯერ არის მოსალოდნელი. [13] ამ დარგის მიმართ ინტერესი
საქართველოშიც დღითიდღე მატულობს, რაზეც მეტყველებს ის ფაქტი, რომ ქართული
კომპანიები უფრო და უფრო მეტად მიმართავენ მონაცემებით მართულ (data-driven)
გადაწყვეტილების მიღების გზებს და ბოლო წლების მანძილზე სულ უფრო მეტ
ქართულ კომპანიაში გაჩნდა UX პოზიციები.
URI: https://openscience.ge/handle/1/802
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro chitiashvili.pdfმომხმარებლის გამოცდილების (UX) პროფესიონალთა პიროვნული დაშრომითი მახასიათებლების შესწავლა1.91 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

111
checked on May 1, 2024

Download(s)

1,601
checked on May 1, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.