გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/76
სათაური: ფარმაცევტული კომპანიების მარკეტინგი
ავტორები: გვენეტაძე, გურამ 
Gvenetadze, Guram 
ხელმძღვანელი: მარიდაშვილი, მანანა 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: საერთაშორისო მარკეტინგი
ფარმაცევტული კომპანიები
გამოცემის თარიღი: 2018
გამომცემელი: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
ნაშრომში განხილულია ქართულ ფარმაცევტულ ბაზარზე არსებული კომპანიების ტენდენციები და მარკეტინგული სვლები, დადებითი და უარყოფითი მხარეები, პირდაპირი პრობლემები და მათი აღმოფხვრის გზები და რეკომენდაციები. ასახულია ზოგადად ქართული ფარმაციის განვითარება ისტორიულ ჭრილში, დასაბამიდან დღემდე, თუ რამხელა ცოდნასა და გამოცილებას ფლობდნენ მედეას დროს კოლხები და მას შემდეგ მოყოლებული, მთელი საქართველო. როგორი გავლენა იქონია და დაღი დაგვასვა ჩრდილოელ მეზობელთან ურთიერთობებმა უკანასკნელი III საუკუნის განმავლობაში.
დაწვრილებით განმარტებულია საქართველოს ფარმაციის საკანონმდებლო ბაზა, მისი სუსტი და მოუქნელი სტრუქტურა, რომელსაც სათავისოდ იყენებენ, ზოგიერთი ქვემოთ აღნიშნული კომპანიები. შედარებისთვის განხილულია მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნის მთავრობის მიდგომა მედიკამენტისა და ზოგადად ფარმაციისადმი. ჩამოყალიბებულია ერთი საერთო აზრი, რომ მედიკამენტი არის ავადმყოფის მოსარჩენი წამალი და არა უზომო მოგების მისაღები პროდუქტი.
დაწვრილებით არის განმარტებული ჯენერიკ მედიკამენტების არსი, მიზანი და მნიშვნელობა. თუ როგორ შეიძლება მათი გამოყენება საქართველოში, ჯანდაცვის ხარჯების შესამცირებლად, ერთ სულ მოსახლეზე და სხვა.
დასკვნით თავში, განხილულია კომპანიათა მიერ შემუშავებული და ცუდი მხრიდან გამოყენებული, შავი მარკეტინგი, ფასნამატთა გაუკონტროლებელი სისტემა და დაჩაგრული და მოტყუებული მომხმარებელი. ასევე გამოყენებულია კვლევათა შედეგები და სტატისტიკური მონაცემები.
საბოლოო დასკვნაში შეჯამებულია მთელი ნაშრომი, გამოკვეთილია ქართული ფარმაციის დადებითი და უარყოფითი მხარეები და ჩამოყალიბებულია პრობლემათა აღმოფხვრისა და გადაჭრის გზები და რეკომენდაციები.
URI: https://openscience.ge/handle/1/76
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Guram Gvenetadze.pdfფარმაცევტული კომპანიების მარკეტინგი650.38 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება 20

419
checked on Jun 9, 2024

გადმოწერა 20

2,947
checked on Jun 9, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.