Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/704
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorთოდუა, ნუგზარka
dc.contributor.authorციხელაშვილი, ანაka
dc.date.accessioned2019-11-22T11:10:10Z-
dc.date.available2019-11-22T11:10:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/704-
dc.description.abstractCustomer satisfaction in the service sector plays a decisive role in any company's successful activity. Due to the fact that in the service sector, unsatisfied customers are more likely to share their negative impression with others than satisfied ones, each company needs to develop a variety of marketing strategies. Through the latter, organizations can not only maintain existing loyal costumers, but also increase the number of loyal clients periodically. Companies must take into account the necessity of reaching the high level of customer satisfaction, otherwise they will not be able to survive high competitive service sector and therefore can not survive in the modern business environment. The purpose of the thesis is to review various definitions of satisfaction, identification of the factors and components that affects costumer needs. The survey should reveal the importance of customer satisfaction and outline the difficulties and shortcomings in the daily functioning process based on the example of Georgian tourism agencies. In accordance with the problems identified in the field of tourism, I have prepared relevant conclusions and recommendations that help companies reach the highest level of satisfaction of their customers. Finally, the research should reveal what kind of relationship the tour operators have with the consumer market, and on the contrary, how do their immediate costumers assess the activities of tour agencies.en
dc.description.abstractმომსახურების სფეროში მომხმარებელთა კმაყოფილება თამაშობს გადამწყვეტ როლს ნებისმიერი კომპანიის წარმატებულ საქმიანობაში. იმის გამო, რომ მომსახურების სფეროში უკმაყოფილო მომხმარებლები უფრო ხშირად უზიარებენ თავიანთ უარყოფით შთაბეჭდილებას სხვებს, ვიდრე კმაყოფილი კლიენტები, თითოეული კომპანიისთვის აუცილებელია სხვადასხვა მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება. ამ უკანასკნელის მეშვეობით ორგანიზაციები შეძლებენ არამარტო არსებული ერთგული მომხმარებლების შენარჩუნებას, არამედ პერიოდულად ლოიალურ კლიენტთა რაოდენობის გაზრდასაც. კომპანიებმა უნდა გაითვალისწინონ მომხმარებელთა კმაყოფილების სათანადო დონის მიღწევის აუცილებლობა, წინააღმდეგ შემთხვევაში ისინი ვერ გაუძლებენ მომსახურების სფეროში არსებულ მაღალ კონკურენციას და შესაბამისად ვერ გადარჩებიან თანამედროვე ბიზნეს გარემოში. ნაშრომის მიზანია კმაყოფილების სხვადასხვა დეფინიციის განხილვა, მასზე მოქმედი ფაქტორებისა და შემადგენელი კომპონენტების იდენტიფიკაცია. კვლევაში უნდა გამოიკვეთოს მომხმარებელთა კმაყოფილების მნიშვნელობა და ქართული ტურისტული სააგენტოების მაგალითებზე დაყრდნობით გამოიკვეთოს ის სირთულეები და ხარვეზები, რომლებსაც ისინი აწყდებიან ყოველდღიური ფუნქციონირების პროცესში. საქართველოს ტურიზმის სფეროში გამოვლენილი პრობლემების შესაბამისად შევიმუშავე შესაბამისი დასკვნები და რეკომენდაციები, რომლებიც დაეხმარება კომპანიებს მიაღწიონ მომხმარებელთა კმაყოფილების უმაღლეს დონეს. საბოლოო ჯამში, კვლევის შედეგად უნდა გამოიკვეთოს თუ რა დამოკიდებულება აქვთ ტურისტულ სააგენტოებს სამომხმარებლო ბაზრის მიმართ და პირიქით, როგორ აფასებენ მათი უშუალო მომხმარებლები ტურ-ოპერატორების საქმიანობას.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectმომხმარებელთა კმაყოფილება მარკეტინგშიka
dc.subjectტურიზმის მსოფლიო ბაზარიka
dc.subjectსაქართველოს ტურიზმის ბაზარიka
dc.subjectტურისტული სააგენტოების მომსახურებით მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევაka
dc.subjectტურისტული სააგენტოების საქმიანობის ძირითადი ტენდენციები საქართველოშიka
dc.titleტურისტული სააგენტოების მომსახურებით მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევაka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro tsikhelashvili ana.pdfტურისტული სააგენტოების მომსახურებით მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევა2.39 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

163
checked on Oct 2, 2024

Download(s)

666
checked on Oct 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.