Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/577
Title: გერმანიის სასკოლო სისტემა 1990-2000 წლებში
Authors: Babilodze, Sopho 
ბაბილოძე, სოფო 
Advisor: შეყლაშვილი, ფატი 
Degree Name: ისტორიის მაგისტრი
Degree Discipline: ახალი და უახლესი ისტორია
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Humanities 
ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: გერმანიის ფედერაციული რესპუბლიკის სასკოლო სისტემა
გფრ-ისა და გდრ-ის სასკოლო სისტემები
სოციალური, საგანმანათლებლო ასპექტები
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Abstract
Educational system has to go through a lot of changes until it takes a certain face since a desired result might not be achieved without continuous process of renewal. School plays one of the crucial roles in the educational field which is essential to the process of educating and forming civic worldview of the future generation.
New united Germany needed to put a lot of effort into uniting all spheres of the nation into a single system, which was divided in two parts over the course of a decade. One of the most important matters was the settlement of the school issue, since in schooling, as in any other fields, there were major differences that required immediate reform. Education is the most important and priority for any state. Therefore, our attention was drawn to the school problem in the Federal Republic of Germany. In particular, in the presented work „German school system in 1990-2000s“, we examine the first decade of association as the initial and most difficult phase in the process of regulating the school system of the Federal Republic of Germany.

განათლების სისტემა ვიდრე კონკრეტულ და ჩამოყალიბებულ სახეს მიიღებს, მრავალ ცვლილებას განიცდის, ვინაიდან მხოლოდ მუდმივი განახლების პროცესში ხდება სასურველი შედეგის მიღება. საგანმანათლებლო სფეროში ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი როლი სკოლას აკისრია, რომელსაც მომავალი თაობის აღზრდის და მოქალაქეობრივი მსოფლმხედველობის ჩამოყალიბების პროცესში უდიდესი დატვირთვა გააჩნია.
ახალ გაერთიანებულ გერმანიას უდიდესი ძალისხმევა სჭირდებოდა, რამდენიმე ათწლეულის მანძილზე ორად გახლეჩილი ერის ერთ სისტემაში მოსაყვანად ყველა სფეროში. ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი გახდა სწორედ სასკოლო საკითხის დარეგულირება, რამდენადაც ისევე როგორც ყველა სფეროში, სასკოლო საკითხშიც იყო სერიოზული განსხვავებები, რომელიც საჭიროებდა დაუყოვნებლივ რეფორმებს. ნებისმიერი სახელმწიფოსათვის განსაკუთრებით პრიორიტეტული და აქტუალურია განათლების სფერო. აქედან გამომდინარე ჩვენი განსაკუთრებული ყურადღება მიიქცია, სასკოლო საკითხმა გერმანიის ფედერაციულ რესპუბლიკაში. კონკრეტულად, წარმოდგენილ ნაშრომში „გერმანიის სასკოლო სისტემა 1990-2000 წლებში“ საკვლევად ავიღეთ გაერთიანების პირველი ათწლეული, როგორც საწყისი და ყველაზე რთული ეტაპი გერმანიის ფედერაციული რესპუბლიკის სასკოლო სისტემის დარეგულირების პროცესში.
URI: https://openscience.ge/handle/1/577
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro babilodze sopho.pdfგერმანიის სასკოლო სისტემა 1990-2000 წლებში942.4 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

139
checked on Apr 30, 2024

Download(s)

462
checked on Apr 30, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.