გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/456
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorსანიკიძე, ჰამლეტka
dc.contributor.authorშარაშიძე, შორენაka
dc.date.accessioned2019-11-11T09:48:56Z-
dc.date.available2019-11-11T09:48:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/456-
dc.description.abstractElectronic Business (E-Business) occupies a central place in marketing System. Only flexible electronic technologies can provide the quality and affordable products for customers and satisfy the desire of for-profit organizations. In the present work we have studied and analyzed E-Business and general description of E-Business environment in Georgia, E-Commerce and its peculiarities, the segmentation of internet-users of Georgia, consumers’ attitudes survey towards internet-resources of e-commerce of Georgia, electronic services and their development characteristics in Georgia in comparison with other developing countries, and other important issues about e-businessen
dc.description.abstractმარკეტინგის სისტემაში ერთ-ერთი ცენტრალური ელექტრონულ ბიზნესს უჭირავს. მომხმარებლის მიერ ხარისხიანი და ხელმისაწვდომი პროდუქტის შეძენისა და ფირმების მოგების მიღების სურვილის დაკმაყოფილება მხოლოდ კარგი და მოქნილი ელექტრონული ტექნოლოგიების გამოყენებითაა შესაძლებელი. წარმოდგენილ ნაშრომში ჩვენს მიერ შესწავლილი და გაანალიზებული იქნა ელექტრონული ბიზნესი და საქართველოში არსებული ელექტრონული ბიზნესის გარემოს ზოგადი დახასიათება, ელექტრონული კომერცია და მისი თავისებურებები, საქართველოს ინტერნეტ-მომხმარებელთა ბაზრის სეგმენტაცია, საქართველოს ელექტრონულ ბაზარზე ინტერნეტ-რესურსებისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებუ-ლების კვლევა, საქართველოში არსებული ელექტრონული მომსახურებები და მათი განვითარების თავისებურებები, ელექტრონული ბიზნესი და მისი განვითარების პერსპექტივები საქართველოსა და მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნებში და აღნიშნულ პრობლემასთან დაკავშირებული და სხვა მნიშვნელოვანი საკითხები.ka
dc.language.isoka-
dc.subjectელექტრონული ბიზნესისიka
dc.subjectსაერთაშორისო ბიზნესიka
dc.titleელექტრონული ბიზნესის როლი საერთაშორისო ბიზნესშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyაგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro sharashidze.pdfელექტრონული ბიზნესის როლი საერთაშორისო ბიზნესში931.28 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

153
checked on May 21, 2024

გადმოწერა

1,970
checked on May 21, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.