Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/439
Title: მასწავლებლის თანამედროვე გამოწვევები
Authors: ჭაღალიძე, ნათია 
Advisor: ხალვაში, ხათუნა 
Degree Name: განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლება
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
Keywords: განათლების სიტემა
მასწავლებლობა
XXI საუკუნის მასწავლებელი
Issue Date: 2019
Abstract: 
The challenges of teacher professions, competence confirmation and teacher evaluation systems in Georgia are discussed in "The Modern Challenges of Teacher" in the work of Master of Education Natia Chaghalidze.
The goal of the study is to study the form of teacher training and qualification improvement in the historical context and to determine the strategies and activities relevant to modern approaches to career advancement, offering ways to achieve them.
Objectives of the research: 1. Get information through research and various sources. 2. Information Processing and Analysis 3. Presenting a General Picture. 4. Determine the problems. 5. To prove the role of the teacher's role in raising the quality of learning. 6. Develop recommendations for professional advancement.
The scientific novelty of research is the selection of the modern challenges of the teacher, the effective forms of professional growth, the ways and means.
Conclusions are based on analysis of sources and research results. Materials are presented with examples that enhance their practical application.
The work is intended for teachers and students.
The structure includes the introduction, the two chapters, the eight paragraphs, the conclusions and the title of the literature.

განათლების მაგისტრანტ ნათია ჭაღალიძის ნაშრომში „მასწავლებლის თანამედროვე გამოწვევები“ განხილულია მასწავლებლის პროფესიასთან დაკავშირებული გამოწვევები, კომპეტენციის დადასტურებისა და მასწავლებლის შეფასების არსებულ სისტემები საქართველოში.
კვლევის მიზანია მასწავლებლობის უფლების მოპოვებისა და კვალიფიკაციის ამაღლების ფორმების შესწავლა ისტორიულ ჭრილში და კარიერული წინსვლისათვის თანამედროვე მიდგომების შესაბამისი სტრატეგიებისა და აქტივობების განსაზღვრა, მათი მიღწევის გზების შეთავაზება.
კვლევის ამოცანები: 1. ინფორმაციის მოპოვება კვლევებისა და სხვადასხვა წყაროების მეშვეობით. 2. ინფორმაციის დამუშავება და ანალიზი 3. ზოგადი სურათის წარმოჩენა. 4. პრობლემების განსაზღვრა. 5. სწავლის ხარისხის ამაღლებისათვის მასწავლებლის წარმმართველი როლის დასაბუთება. 6. რეკომენდაციების შემუშავება პროფესიული წინსვლისათვის.
კვლევის მეცნიერული სიახლეა მასწავლებლის თანამედროვე გამოწვევეის მიღების, პროფესიული ზრდის ეფექტიანი ფორმების, გზებისა და საშუალებების შერჩევა.
წყაროებისა და კვლევის შედეგების ანალიზის საფუძველზე ჩამოყალიბებულია დასკვნები. მასალები წარმოდგენილია მაგალითებით, რაც ამაღლებს მათი პრაქტიკულად გამოყენების შესაძლებლობას.
ნაშრომი განკუთვნილია მასწავლებლებისა და სტუდენტებისათვის.
სტრუქტურა მოიცავს შესავალს, ორ თავს, რვა პარაგრაფს, დასკვნებსა და ლიტერატურის დასახელებას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/439
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro chagalidze.pdfმასწავლებლის თანამედროვე გამოწვევები820.24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

330
checked on May 22, 2024

Download(s)

6,425
checked on May 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.