Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/376
Title: ფსიქოლოგიის, ეთიკის და ეტიკეტის გავლენა ბიზნესის წარმატებაზე
Authors: ქიქავა, გიგა 
Advisor: ბაუჩაძე, ბესიკ 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ადმინისტრირება
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი 
Keywords: ფსიქოლოგიის როლი ბიზნესში
ეთიკა და ორგანიზაციული კულტურა
ეტიკეტი
Issue Date: 2019
Abstract: 
This work is about how psychology, etiquette, and ethics influence business success. Psychology has a big influence on all aspects of our life and activities, also on economic affairs.
Therefore it’s not surprising that the success of organization, in addition to other factors, is dependent on the use of psychological methods by marketing specialist in the branding process.
The first chapter of my thesis deals with the importance of the role of psychology in business, advertising types, and their impact on the customers’ perception of the product. Positioning which can also be called the marketing process helps companies hold the winning place on the market. The second chapter is dedicated to ethics and organizational culture which has an important role in successful business affairs.
In the third part I’ll review business communication etiquette and I will discuss in detail the norms of relationship with partners and customers. At the end of my thesis the practical part deals with two types of especially conducted research and questionnaire. The aim of this research is to find out which psychological factors influence customers’ decisions in the buying process at “MODUS”, building and remodeling supply hypermarket. Internet research is also included with the same aim. The same chapter ends with a summary and final conclusion.

მოცემული ნაშრომი შეეხება ფსიქოლოგიის, ეტიკეტის და ეთიკის როლს ბიზნესის წარმატებაზე. ჩვენს ცხოვრებაზე და საქმიანობის სხვადასხვა სფეროზე, მათ შორის ეკონომიკურ საქმიანობაზე გავლენას ახდებს ფსიქოლოგია, ამიტომ არ არის გასაკვირი, რომ ორგანიზაციის წარმატება რიგ ფაქტორებთან ერთად, დამოკიდებულია ბრენდირების პროცესზე ფსიქოლოგიური ფაქტორების სწორად გამოყენებაზე მარკეტინგის სპეციალისტების მიერ.
პირველი თავი ეთმობა ფსიქოლოგიის მნიშვნელობას ბიზნესში, რეკლამის ტიპებსა და მათი გავლენას მომხმარებლის მიერ პროდუქტის აღქმაზე. ასევე, პოზიციონირებას, რომელიც განხილულია, როგორც მარკეტინგული პროცესი და კომპანიას ეხმარება ბაზარზე კონკურენტულად მომგებიანი ადგილის დაკავებაში.
მეორე ნაწილი ეთმობა ორგანიზაციულ კულტურას და ეთიკას, რომელსაც დიდი როლი აქვს ბიზნეს საქმიანობის წარმატებაში. მესამე თავში განვიხილავთ საქმიანი კომუნიკაციის ეტიკეტს, როგორც პარტნიორებთან ასევე მომხმარებელთან ურთიერთობის ნორმებს. თემის დასასრულს კი, პრაქტიკული ნაწილი ეთმობა მოცემული ნაშრომისთვის ჩატარებულ, ორი ტიპის კვლევასა და გამოკითხვას, რომლითაც გავარკვევთ სამშენებლო და სარემონტო მასალების ჰიპერმარკეტ „მოდუსში“ - მომხმარებლებზე ყიდვის დროს რა ფსიქოლოგიური ფაქტორები ახდენენ გავლენას მყიდველზე და ასევე ინტერნეტ კვლევა, რომელიც ემსახურება, იმის გამორკვევას , თუ რა ფაქტორები მოქმედებენ პოტენციურ კლიენტზე ყიდვისას. თემის დასასრულს ასევე არის წარმოდგენილი შეჯამება და საბოლოო დასკვნა.
URI: https://openscience.ge/handle/1/376
Appears in Collections:აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro qiqava.pdfფსიქოლოგიის, ეთიკის და ეტიკეტის გავლენა ბიზნესის წარმატებაზე1.23 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

630
checked on Apr 26, 2024

Download(s)

2,194
checked on Apr 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.