გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის:
https://openscience.ge/handle/1/373
სათაური: | განმავითარებელი შეფასების გამოყენება მოსწავლეთა მიერ მიღწეული შედეგების ხარისხის გაუმჯობესებისთვის | ავტორები: | სოლომონიძე, ეთერ | ხელმძღვანელი: | დედა ბარბარე (მეგრელაძე) | ხარისხის სახელი: | განათლების მაგისტრი | სასწავლო პროგრამის სახელი: | განათლება | განათლების საფეხური (0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო): | 1 | დაწესებულება: | საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი | ფაკულტეტი: | ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი | საკვანძო სიტყვები: | მოსწავლის შეფასება შეფასების ფორმები შეფასების მეთოდები |
გამოცემის თარიღი: | 2019 | რეზიუმე: | The bachelor theses using the development assessing for pupils to improve their achievement is discussed as an actual problem in pedagogocal literature and school practice. The assessing of pupils is one of the main problem where everybody can say their ideas ,even parents, pupils, teachers and society. The theory is discussed in historical point of view. It is given unmarked development assessing, 10 point, assessing of 5 point and assessing in primary school. School practice monitoring shows the result how successfully works the developing assesssing. The method which is choosen for achievement of the aim of research will decide the validity of research. The literatureand the information which is used i discussed in point of problems ეთერ სილომონიძის სამაგისტრო ნაშრომი განმავითარებელი შეფასების გამოყენება მოსწავლეთა მიერ მიღწეული შედეგების ხარისხის გაუმჯობესებისთვის. განხილულია აქტუალური პრობლემა. პედაგოგიურ ლიტერატურასა და სასკოლო პრაქტიკაში მოსწავლეთა შეფასების საკითხი ერთ-ერთი ყველაზე აქტუალური და საკამათო პრობლემაა, სადაც თავის შეხედულებებს გამოთქვამს მშობელიც, მასწავლებელიც, მოსწავლეც, და საზოგადოების ყველა წევრი. თეორიული მასალა განხილულია ისტორიულ ჭრილში. გაწერილია გზა რომელიც მოსწავლეთა შეფასებამ განვლო. უნიშნო, სიტყვიერი, შეფასება, 10 ქულინი შეფასება, 5 ბალიანი შეფასება, 4 ბალიანი შეფასება. აღწერილია დაწყებით საფეხურზე შეფასების თავისებურებანი, განხილულია განმავითარებელი შეფსების მნიშვნელობა მოსწავლის ცოდნისა და უნარის პროგრესისათვის. გაანალიზებულია განმავითარებელი შეფასებისადმი მოთხოვნები ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით. სასკოლო პრაქტიკაზე დაკვირვებით, კვლევების შედეგებით ნაჩვენენია განმავითარებელი შეფასების წარმატებული გამოცდილება და არსებული პრობლემები. უახლესი კვლევების და წყაროების შესწავლის საფუძველზე შერჩეულია მეთოდური (ინსტრუმენტები) ნაჩვენებია მათი გამოყენების ეფექტურობა. კვლევის მიზნის მისაღწევად შერჩეული მეთოდები განაპირობებს კვლევის სანდოობას. გამოყენებულია ლიტერატურა მეთოდური,საინფორმაციო, მასალები, გაანალიზებულია პრბლემასთან მიმართებაში. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/373 |
ჩანს კოლექციებში: | ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები) |
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი | აღწერა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
samagisto solomonidze.pdf | განმავითარებელი შეფასების გამოყენება მოსწავლეთა მიერ მიღწეული შედეგების ხარისხის გაუმჯობესებისთვის | 684.66 kB | Adobe PDF | დათვალიერება-გახსნა |
CORE Recommender
გვერდის დათვალიერება
169
checked on Jun 8, 2024
გადმოწერა
10,948
checked on Jun 8, 2024
Google ScholarTM
გადამოწმება
ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.