Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/373
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorდედა ბარბარე (მეგრელაძე)ka
dc.contributor.authorსოლომონიძე, ეთერka
dc.date.accessioned2019-11-04T12:43:23Z-
dc.date.available2019-11-04T12:43:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/373-
dc.description.abstractThe bachelor theses using the development assessing for pupils to improve their achievement is discussed as an actual problem in pedagogocal literature and school practice. The assessing of pupils is one of the main problem where everybody can say their ideas ,even parents, pupils, teachers and society. The theory is discussed in historical point of view. It is given unmarked development assessing, 10 point, assessing of 5 point and assessing in primary school. School practice monitoring shows the result how successfully works the developing assesssing. The method which is choosen for achievement of the aim of research will decide the validity of research. The literatureand the information which is used i discussed in point of problemsen
dc.description.abstractეთერ სილომონიძის სამაგისტრო ნაშრომი განმავითარებელი შეფასების გამოყენება მოსწავლეთა მიერ მიღწეული შედეგების ხარისხის გაუმჯობესებისთვის. განხილულია აქტუალური პრობლემა. პედაგოგიურ ლიტერატურასა და სასკოლო პრაქტიკაში მოსწავლეთა შეფასების საკითხი ერთ-ერთი ყველაზე აქტუალური და საკამათო პრობლემაა, სადაც თავის შეხედულებებს გამოთქვამს მშობელიც, მასწავლებელიც, მოსწავლეც, და საზოგადოების ყველა წევრი. თეორიული მასალა განხილულია ისტორიულ ჭრილში. გაწერილია გზა რომელიც მოსწავლეთა შეფასებამ განვლო. უნიშნო, სიტყვიერი, შეფასება, 10 ქულინი შეფასება, 5 ბალიანი შეფასება, 4 ბალიანი შეფასება. აღწერილია დაწყებით საფეხურზე შეფასების თავისებურებანი, განხილულია განმავითარებელი შეფსების მნიშვნელობა მოსწავლის ცოდნისა და უნარის პროგრესისათვის. გაანალიზებულია განმავითარებელი შეფასებისადმი მოთხოვნები ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით. სასკოლო პრაქტიკაზე დაკვირვებით, კვლევების შედეგებით ნაჩვენენია განმავითარებელი შეფასების წარმატებული გამოცდილება და არსებული პრობლემები. უახლესი კვლევების და წყაროების შესწავლის საფუძველზე შერჩეულია მეთოდური (ინსტრუმენტები) ნაჩვენებია მათი გამოყენების ეფექტურობა. კვლევის მიზნის მისაღწევად შერჩეული მეთოდები განაპირობებს კვლევის სანდოობას. გამოყენებულია ლიტერატურა მეთოდური,საინფორმაციო, მასალები, გაანალიზებულია პრბლემასთან მიმართებაში.ka
dc.language.isoka-
dc.subjectმოსწავლის შეფასებაka
dc.subjectშეფასების ფორმებიka
dc.subjectშეფასების მეთოდებიka
dc.titleგანმავითარებელი შეფასების გამოყენება მოსწავლეთა მიერ მიღწეული შედეგების ხარისხის გაუმჯობესებისთვისka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameგანათლების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagisto solomonidze.pdfგანმავითარებელი შეფასების გამოყენება მოსწავლეთა მიერ მიღწეული შედეგების ხარისხის გაუმჯობესებისთვის684.66 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

169
checked on May 17, 2024

Download(s)

10,841
checked on May 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.