გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2785
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorჩხიკვაძე, ზურაბka
dc.contributor.authorბალიაშვილი, დარკაka
dc.contributor.authorBaliashvili, Darkaen
dc.date.accessioned2022-01-22T19:52:41Z-
dc.date.available2022-01-22T19:52:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2785-
dc.description.abstractმასმედიის უახლესი ტექნოლოგიებით გაჯერებული თანამედროვე ცხოვრება, წარმოუდგენელია რეკლამების გარეშე, რომელსაც უდიდესი გავლენა აქვს ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებაზე. რა ტექნიკასა და სტრატეგიებსაც არ უნდა ფლობდეს რეკლამატორი, ინფორმაციის ძირითადი მატარებელი მაინც ენის სტრუქტურებია. ნაშრომში წარმოდგენილია ინგლისურენოვანი რეკლამირების ენობრივი მახასიათებლების შესწავლა-ანალიზი ლექსიკურ და სტილისტურ ასპექტში. მსგავს სარეკლამო მესიჯთა კონკურენციის პირობებში მაღალი ბიზნეს ეფექტის მისაღწევად, მარკეტოლოგები ყოველთვის იყენებენ სხვადასხვა ენობრივ საშუალებებს მომხმარებლის ყურადღების მოსაპოვებლად, პროდუქციისადმი მათი სურვილის გაღვივებისა და მოქმედების გაკონტროლებისთვის. ნაშრომში გაანალიზებულია რეკლამის ლექსიკური მასალა შემდეგი ენობრივი ასპექტებიდან: ჰომოფონების, ზედსართავების, კითხვითი წინადადების, პირის ნაცვალსახელების, ნეოლოგიზმებისა და შედგენილი სიტყვების გამოყენებით. ნაშრომის სიახლე ის არის, რომ სარეკლამო სლოგანების სტილისტურ სემანტიკური სტრუქტურა ჯერ კიდევ არ არის საფუძვლიანად შესწავლილი ქართულ ლინგვისტურ სივრცეში. ნაშრომში მოცემულია მნიშვნელოვანი სტილისტური და სემანტიკური ანალიზი, რაც ქართულ ენაზე, აქამდე არასრულფასოვნად იყო წარმოდგენილი. ის დიდ დახმარებას გაუწევს როგორც ენის სპეციალისტებს, ასევე „განმცხადებლებს“, რათა ზუსტად იცოდნენ რა სტილისტური ხერხები და ლექსიკური მასალა გამოიყენონ მომხმარებლის მოსაზიდად. ნაშრომი ასევე მნიშვნელოვანია მომხმარებლისათვის, რათა შეძლოს აკონტოლოს საკუთარი აქტივობა მოზღვავებული რეკლამირების პირობებში.ka
dc.description.abstractModern life, saturated with the latest technologies in mass media, is unimaginable without ads, which has the greatest impact on our daily lives. No matter what techniques and strategies the advertiser possesses, the main carriers of information are still the language structures. The paper presents the study-analysis of the linguistic characteristics of English-language advertising in the lexical and stylistic level. In order to achieve a high business effect in the face of such competitive advertising messages, marketers always use different linguistic means to gain the attention of the customers, to arouse their desire for the product and to control their action. The paper analyzes the lexical material of advertising from the following linguistic aspects: using homophones, adjectives, interrogative sentences, person pronouns, neologisms and compound words. The novelty of the paper is that the stylistic semantic structure of advertising slogans has not yet been thoroughly studied in the Georgian linguistic space. The paper provides an important stylistic and semantic analysis, which was previously incompletely presented in Georgian. It will be of great help to both language specialists and advertisers to know exactly what stylistic techniques and lexical material to use to attract costumers. The paper is also important for the costumers to be able to control their own activity in the face of numerous advertising.en
dc.language.isokaen
dc.subjectინგლისური ენაka
dc.subjectრეკლამა როგორც კომუნიკაციის საშუალებაka
dc.subjectლინგვისტური თავისებურებანი რეკლამაშიka
dc.subjectსარეკლამო ტექსტებიka
dc.titleინგლისურენოვან სარეკლამო სლოგანთა ლექსიკის სტილისტურ-სემანტიკური ანალიზიka
dc.titleThe analysis of some stylistic and semantic features of English advertising slogansen
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameინგლისური ფილოლოგიის მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineანგლისტიკის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
ჩანს კოლექციებში:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Darka Baliashvili Samagistro.pdfინგლისურენოვან სარეკლამო სლოგანთა ლექსიკის სტილისტურ-სემანტიკური ანალიზი676.22 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

98
checked on Apr 30, 2024

გადმოწერა

209
checked on Apr 30, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.