გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2776
სათაური: მოტივაციის სისტემების გამოყენება საერთაშორისო ბიზნესში
Using incentive systems in international business
ავტორები: გურგენაშვილი, გიორგი 
Gurgenashvili, Georgy 
ხელმძღვანელი: მამულაშვილი, ლეილა 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: ბიზნესის ორგანიზაცია და მართვის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
დაწესებულება: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ბიზნეს ადმინისტრირება
ორგანიზაციის მენეჯმენტის სისტემა
მოტივაციის როლი
კორპორაციული ცვლილებები
გამოცემის თარიღი: 2021
რეზიუმე: 
ორგანიზაციის წარმატებული საქმიანობა მნიშვნელოვნადაა დამოკიდებული მოტივაციაზე. საუკეთესო სტრუქტურის ორგანიზაცია შეიძლება არ იყოს ეფექტიანი იმის გამო, რომ მენეჯმენტს არ შეუძლია მომუშავეთა საქმიანობის წარმართვა დასახული მიზნისაკენ. მოტივაციის ეფექტიანი სიტემების გამოყენებას დიდი მნიშვნელობა ენიჭება საერთაშორისო კომპანიებში. წარმოადგენილი სამაგისტრო ნაშრომი ეხება მოტივაციის სისტემების გამოყენებას საერთაშორისო ბიზნესში.
ნაშრომის პირველ თავში განხილულია ორგანიზაციის მენეჯმენტის სისტემა და მოტივაციის როლი. კერძოდ, ისეთი საკითხები, როგორიცაა: მოტივაციის, როგორც პერსონალის მართვის შინაარსი, მოტივაციის ფუნქციები ორგანიზაციაში.
მეორე თავში განხილულია კორპორაციული ცვლილებების როლი და გავლენა მოტივაციის სისტემაზე. კერძოდ, მოტივაციის სისტემა და კორპორაციული ცვლილებების გავლენა მასზე, მოტივაციის მთავარი ინსტრუმენტი-კორპორაციული კულტურა.
მესამე თავში გაანალიზებულია მოტივაციის სისტემების გამოყენება თანამედროვე ეტაპზე საერთაშორისო კომპანიებში.
დასკვნაში განზოგადებულია კვლევის შედეგები.

The success of an organization depends a lot on motivation. Best of all, a structured organization can be ineffective because management cannot direct the activities of employees towards the intended goal. The use of effective incentive systems is of great importance in international companies. Presented master thesis is about motivation systems and their usage in the international market.
The first chapter of the article discusses the organization's management system and the role of motivation. In particular, such issues as: motivation as the content of personnel management, motivational functions in the organization.
The second chapter discusses the role and impact of corporate change on the incentive system. In particular, the system of motivation and the impact of corporate changes on it, the main tool of motivation is corporate culture.
The third chapter analyzes the use of incentive systems at the present stage in international companies.
In conclusion I generalize the results of research.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2776
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Giorgi Gurgenashvili Samagistro.pdfმოტივაციის სისტემების გამოყენება საერთაშორისო ბიზნესში1.09 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

82
checked on May 22, 2024

გადმოწერა

389
checked on May 22, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.