Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2776
Title: მოტივაციის სისტემების გამოყენება საერთაშორისო ბიზნესში
Using incentive systems in international business
Authors: გურგენაშვილი, გიორგი 
Gurgenashvili, Georgy 
Advisor: მამულაშვილი, ლეილა 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ორგანიზაცია და მართვის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Institution: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი 
Keywords: ბიზნეს ადმინისტრირება
ორგანიზაციის მენეჯმენტის სისტემა
მოტივაციის როლი
კორპორაციული ცვლილებები
Issue Date: 2021
Abstract: 
ორგანიზაციის წარმატებული საქმიანობა მნიშვნელოვნადაა დამოკიდებული მოტივაციაზე. საუკეთესო სტრუქტურის ორგანიზაცია შეიძლება არ იყოს ეფექტიანი იმის გამო, რომ მენეჯმენტს არ შეუძლია მომუშავეთა საქმიანობის წარმართვა დასახული მიზნისაკენ. მოტივაციის ეფექტიანი სიტემების გამოყენებას დიდი მნიშვნელობა ენიჭება საერთაშორისო კომპანიებში. წარმოადგენილი სამაგისტრო ნაშრომი ეხება მოტივაციის სისტემების გამოყენებას საერთაშორისო ბიზნესში.
ნაშრომის პირველ თავში განხილულია ორგანიზაციის მენეჯმენტის სისტემა და მოტივაციის როლი. კერძოდ, ისეთი საკითხები, როგორიცაა: მოტივაციის, როგორც პერსონალის მართვის შინაარსი, მოტივაციის ფუნქციები ორგანიზაციაში.
მეორე თავში განხილულია კორპორაციული ცვლილებების როლი და გავლენა მოტივაციის სისტემაზე. კერძოდ, მოტივაციის სისტემა და კორპორაციული ცვლილებების გავლენა მასზე, მოტივაციის მთავარი ინსტრუმენტი-კორპორაციული კულტურა.
მესამე თავში გაანალიზებულია მოტივაციის სისტემების გამოყენება თანამედროვე ეტაპზე საერთაშორისო კომპანიებში.
დასკვნაში განზოგადებულია კვლევის შედეგები.

The success of an organization depends a lot on motivation. Best of all, a structured organization can be ineffective because management cannot direct the activities of employees towards the intended goal. The use of effective incentive systems is of great importance in international companies. Presented master thesis is about motivation systems and their usage in the international market.
The first chapter of the article discusses the organization's management system and the role of motivation. In particular, such issues as: motivation as the content of personnel management, motivational functions in the organization.
The second chapter discusses the role and impact of corporate change on the incentive system. In particular, the system of motivation and the impact of corporate changes on it, the main tool of motivation is corporate culture.
The third chapter analyzes the use of incentive systems at the present stage in international companies.
In conclusion I generalize the results of research.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2776
Appears in Collections:სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Giorgi Gurgenashvili Samagistro.pdfმოტივაციის სისტემების გამოყენება საერთაშორისო ბიზნესში1.09 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

104
checked on Jul 23, 2024

Download(s)

503
checked on Jul 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.