Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2706
Title: ქართული უმაღლესი საგანმანათლებო დაწესებულების პრომოცია საერთაშორისო აბიტურიენტთა მოთხოვნის მოსაზიდად
Authors: გუჯაბიძე, სალომე 
Advisor: კობახიძე, დიმიტრი 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Institution: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: მარკეტინგული საშუალებების გაცნობა
უმაღლესი სასწავლებლები
საერთაშორისო სტუდენტები
საქართველოს ბაზარი
Issue Date: 2021
Abstract: 
წინამდებარე სამაგისტრო ნაშრომი შეეხება იმ მარკეტინგული საშუალებების გაცნობას რომელსაც მიმართავენ უმაღლესი სასწავლებლები საერთაშორისო სტუდენტების მოსაზიდად.
ასევე როგორია კონკურენტული გარემო საქართველოს ბაზარზე, არის თუ არა ყველა ის კომპონენტი მოწესრიგებული რამაც შესაძლოა საქართველოში მიღებული განათლება აღიაროს როგორც საერთაშორისო დონის განათლება. როგორია არსებული ინფრასრტუქტურის დონე, რამდენად არის მორგებული დღევანდელი მსოფლიოს თანამედროვეობასთან.
ნაშრომში ასევე შეუძლებელია არ შევეხოთ ამჟამად ჩვენს ქვეყანაში მცხოვრები უცხოელი სტუდენტების სტუდენტურ ცხოვრებას, არიან თუ არა ისინი ჩართული ყველა აქტივობაში და მათი მხრიდან დანახული ჩვენი ქვეყანა, რა პრობლემებს წააწყდნენ მშობლიური ქვეყნისგან მოშორებით და გამართლდა თუ არა მათი მოლოდინება. რამდენად გამარტივებულია სასწავლო ვიზის მიღება საქართველოში და რა საბუთების წარდგენა არის საჭირო.
რა დადებითი ბენეფიტი შეუძლია მოუტანოს ეკონომიკური კუთხით ამგვარმა პროგრამებმა სახელმწიფოს და რამდენად არის ჩვენი ქვეყანა მზად სიახლეებისთვის, გვაქვს თუ არა ამჟამად არსებული მასშტაბების გაზრდის შესაძლებლობა სხვადასხვა მარკეტინგული პრომოციებით.
ნაშრომის ძირითადი კვლევის შედეგი განპირობებულია რაოდენობრივი კვლევის საფუძველზე ქართველი და უცხოელი სტუდენტების მოსაზრებაზე დაყრდნობით თუ რომელი ფაქტორია მათთვის მნიშვნელოვანი საზღვარგარეთ სწავლის გაგრძელების დროს.

The master's thesis is dedicated to describe the marketing tools used by higher education institutions to attract international students.
Also, what is the competitive environment in the Georgian market, are all the components regulated, which may recognize the education received in Georgia as an international level education. What is the level of existing infrastructure, how well it adapts to the modernity of today's world.
In the paper it is also impossible not to touch on the student life of foreign students currently living in our country, whether they are involved in all activities and from our point of view our country, what problems they encountered away from their home country and whether their expectations were met. How much is it easier to get a study visa in Georgia and what documents are required.
What positive benefits can such programs bring to the state from the economic point of view and how much is our country ready for innovations, whether we have the opportunity to increase the current scale with various marketing promotions.
The result of the main research of the paper is based on the quantitative research based on the opinion of Georgian and foreign students which factor is important for them while studying abroad.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2706
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Salome Gujabidze Samagistro .pdfქართული უმაღლესი საგანმანათლებო დაწესებულების პრომოცია საერთაშორისო აბიტურიენტთა მოთხოვნის მოსაზიდად1.32 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

152
checked on Apr 20, 2024

Download(s)

120
checked on Apr 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.