Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2632
Title: ხარისხის მართვის პრობლემები და საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯმენტი
Authors: ძნელაძე, ნინო 
Advisor: მამუჭაძე, ნესტან 
Degree Name: საჯარო მმართველობის მაგისტრი
Degree Discipline: საჯარო მმართველობა
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: სამართალმცოდნეობისა და საჯარო მმართველობის ფაკულტეტი 
Keywords: ხარისხის მართვა
სტანდარტების კლასიფიკაცია
საზოგადოება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
სტრატეგიული მენეჯენტის როლი
Issue Date: 2021
Abstract: 
თანამედროვე ეტაპზე ხარისხს მნიშვნელოვანი ადგილი უჭირავს ორგანიზაცია/კომპანიის არსებობაში. ხარისხის მართვის ფუნქციები და ფორმები წლებთან ერთად იცვლებოდა და დღესაც იცვლება გაუმჯობესებისკენ. ხარისხის მართვა დაკავშირებულია გარკვეულ ცნებებთან და მეთოდოლოგიასთან, რომელიც საერთაშორისო სტანდარტს ISO 9001 მოიცავს. ხარისხი არის მდგრადი განსაზღვრული პროცესი, მოთხოვნების შესრულებით. მისი მტავარი დანიშნულებაა ორგანიზაციის ეფექტიანობა, მომსახურების, სისტმების, პროცედურების მუდმივი გაუმჯობესება. ხარისხის მართვა ნიშნავს მუდმივ სრულყოფას, რომელიც შეესაბამება ორგანიზაციის მიზნებს.
სამაგისტრო ნაშრომი მოიცავს ოთხ ძირითად თავს და ქვეთავებს. ნაშრომის ძირითადი ამოცანაა ხარისხის მართვა, სტანდარტების კლასიფიკაცია, მიზნების და რესურსების გამიჯვნა და მათი ბალანსის ძიება. ნაშრომში განხილულია ხარისხის მართვის პროცესი, თანამედროვე მიდგომა, სტრატეგიული მენეჯენტის როლი, მართვის მეთოდოლოგია, საზოგადოება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა, რისკის სახეები და საქართველოს ორგანიზაცია/კომპანიაში არსებული პრობლემები.
ნაშრომის მიზანია ხარისხის მართვის ძირითადი პრინიპები, მართვის პრობლემების განხილვა, მომხმარებლის და მისი მოთხოვნების სრულყოფა, სტრუქტურის გაუმჯობესების კლასიფიკაცია და საერთაშორისო ISO სტანდარტები და სერთიფიცირება.
თემის აქტუალურობა დაკავშირებულია გარკვეულ მეთოდებთან და ცნებებთან. ნაშრომში წარმოდგენილია მენეჯმენტის უფლებამოსილება, ხარისხის მართვის სისტემის დანერგვა, დანართების და ცხრილების სახით მოცემულია ხარისხის სისტემის გაუმჯობესება, ხარისხის მოძრაობის ეტაპები, უწყვეტი ციკლი, ექვსი სიგმის მეთოდოლოგია.
სამაგისტრო ნაშრომის კვლევა ჩატარდა ელექტრონული ფორმით. ნაშრომზე მუშაობამ ცხადყო საქართველოს კომპანია/ორგანიზაციებში არსებული პრობლემები, ხარისხის მნიშვნელობის განსაზღვრა, ხარისხის სამსახურის მუშაობის შეფასება, არსებული რისკების კვლევა.

At the present stage, quality plays an important role in the existence of an organization / company. The functions and forms of quality management have changed over the years and are still changing for the better today. Quality management is related to certain concepts and methodologies that include the international standard ISO 9001. Quality is a sustainable defined process, meeting requirements. Its main purpose is the efficiency of the organization, continuous improvement of services, systems, procedures. Quality management means constant improvement that is in line with the goals of the organization.
The master thesis includes four main chapters and subsections. The main task of the paper is quality management, classification of standards, separation of goals and resources and search for their balance. The paper discusses the quality management process, modern approach, the role of strategic manager, management methodology, public and public relations, types of risks and problems in the Georgian organization / company.
The aim of the paper is the basic principles of quality management, discussion of management problems, improvement of the user and his requirements, classification of structural improvements and international ISO standards and certification.
The relevance of the topic is related to certain methods and concepts. The paper presents the powers of management, the introduction of a quality management system, in the form of appendices and tables the improvement of the quality system, stages of quality movement, continuous cycle, six-sigma methodology.
The research of the master thesis was conducted in electronic form. The work revealed the problems existing in Georgian companies / organizations, the definition of the importance of quality, the evaluation of the work of the quality service, the study of existing risks.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2632
Appears in Collections:სამართალმცოდნეობისა და საჯარო მმართველობის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Nino Dzneladze Samagistro.pdfხარისხის მართვის პრობლემები და საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯმენტი2.14 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

212
checked on Apr 19, 2024

Download(s)

205
checked on Apr 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.