გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2620
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorდედა ბარბარე (მეგრელაძე)ka
dc.contributor.authorრუსიეშვილი, ნინოka
dc.date.accessioned2021-11-12T16:04:01Z-
dc.date.available2021-11-12T16:04:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2620-
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომის თემაა „ინკლუზიური სასწავლო გარემოს შექმნის ზოგიერთი პრობლემა“ რომელშიც განხილულია აქტუალური პრობლემა, რომელიც დაკავშირებულია ინკლუზიური განათლების განხორციელებასთან. ნაშრომში წარმოდგენილია ინკლუზიური განათლების შესაბამისად სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე და შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე მოსწავლეებთან მუშაობის ის მიდგომები და სტრატეგიები რომლებიც, ხელს შეუწყობს ეფექტური სასწავლო გარემოს შექმნას, სადაც სსსმ და შშმ მოსწავლეებს პატივს ცემენ მშვიდობიანად თანამშრომლობენ და სწავლობენ ერთად. შერჩეული მეთოდები უზრუნველყოფს კვლევის მიზნის მიღწევას და შერჩეული წყაროები არის სანდო და უახლესი. თეორიული მასალა განხილულია ლოგიკური თანმიმდვრობით და შესაბამისობაშია კვლევის ამოცანებთან, რაც განაპირობებს ინკლუზიური განათლებს მარეგულირებელი დოკუმენტების სასკოლო განათლებასთან მიმართებაში უკეთ გაგებას გაცნობიერებას და სსსმ და შშმ მოსწავლეებთან მუშაობის ხარისხის ამაღლებას და საჭიროების შემთხვევაშ მზაობას მუშაობისათვის. აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ საქართველოში მსგავსი მიმართების კვლევა არ არის ჩატარებული, რაც გვაძლევს საშუალებას ვთქვათ, რომ კვლევა ფასეულია, როგორც სამეცნიერო საზოგადოებისთვის, ასევე განათლების სფეროში მოღვაწე პირებისთვის.ka
dc.description.abstractThe topic of the master's thesis is “Some problems of creating an inclusive learning environment” which discusses the current problem related to the implementation of inclusive education. The paper presents approaches and strategies for working with students with special educational needs and disabilities in accordance with inclusive education, which will help create an effective learning environment where students with disabilities are respected, cooperate peacefully and study together. The selected methods ensure the achievement of the research goal and the selected sources are reliable and up-to-date. The theoretical material is discussed in a logical sequence and is in line with the research objectives, which leads to an inclusive education with a better understanding of the regulatory documents related to school education and to improve the quality of work with students with disabilities and readiness to work if necessary. It is noteworthy that no such study has been conducted in Georgia, which allows us to say that the study is valuable for both the scientific community and those working in the field of education.en
dc.language.isokaen
dc.subjectგანათლებაka
dc.subjectინკლუზიური განათლებაka
dc.subjectსსსმ და შშმ მოსწავლებიka
dc.subjectსოციალური ინტეგრაციის პრობლემაka
dc.titleინკლუზიური სასწავლო გარემოს შექმნის ზოგიერთი პრობლემაka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameგანათლების მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineგანათლებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Nino Rusieshvili Samagistro.pdfჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი განათლების მიმართულება844.41 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

265
checked on May 20, 2024

გადმოწერა

1,751
checked on May 20, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.