Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2620
Title: ინკლუზიური სასწავლო გარემოს შექმნის ზოგიერთი პრობლემა
Authors: რუსიეშვილი, ნინო 
Advisor: დედა ბარბარე (მეგრელაძე) 
Degree Name: განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლება
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
Keywords: განათლება
ინკლუზიური განათლება
სსსმ და შშმ მოსწავლები
სოციალური ინტეგრაციის პრობლემა
Issue Date: 2021
Abstract: 
სამაგისტრო ნაშრომის თემაა „ინკლუზიური სასწავლო გარემოს შექმნის ზოგიერთი პრობლემა“ რომელშიც განხილულია აქტუალური პრობლემა, რომელიც დაკავშირებულია ინკლუზიური განათლების განხორციელებასთან.
ნაშრომში წარმოდგენილია ინკლუზიური განათლების შესაბამისად სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე და შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე მოსწავლეებთან მუშაობის ის მიდგომები და სტრატეგიები რომლებიც, ხელს შეუწყობს ეფექტური სასწავლო გარემოს შექმნას, სადაც სსსმ და შშმ მოსწავლეებს პატივს ცემენ მშვიდობიანად თანამშრომლობენ და სწავლობენ ერთად.
შერჩეული მეთოდები უზრუნველყოფს კვლევის მიზნის მიღწევას და შერჩეული წყაროები არის სანდო და უახლესი. თეორიული მასალა განხილულია ლოგიკური თანმიმდვრობით და შესაბამისობაშია კვლევის ამოცანებთან, რაც განაპირობებს ინკლუზიური განათლებს მარეგულირებელი დოკუმენტების სასკოლო განათლებასთან მიმართებაში უკეთ გაგებას გაცნობიერებას და სსსმ და შშმ მოსწავლეებთან მუშაობის ხარისხის ამაღლებას და საჭიროების შემთხვევაშ მზაობას მუშაობისათვის. აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ საქართველოში მსგავსი მიმართების კვლევა არ არის ჩატარებული, რაც გვაძლევს საშუალებას ვთქვათ, რომ კვლევა ფასეულია, როგორც სამეცნიერო საზოგადოებისთვის, ასევე განათლების სფეროში მოღვაწე პირებისთვის.

The topic of the master's thesis is “Some problems of creating an inclusive learning environment” which discusses the current problem related to the implementation of inclusive education.
The paper presents approaches and strategies for working with students with special educational needs and disabilities in accordance with inclusive education, which will help create an effective learning environment where students with disabilities are respected, cooperate peacefully and study together.
The selected methods ensure the achievement of the research goal and the selected sources are reliable and up-to-date. The theoretical material is discussed in a logical sequence and is in line with the research objectives, which leads to an inclusive education with a better understanding of the regulatory documents related to school education and to improve the quality of work with students with disabilities and readiness to work if necessary. It is noteworthy that no such study has been conducted in Georgia, which allows us to say that the study is valuable for both the scientific community and those working in the field of education.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2620
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Nino Rusieshvili Samagistro.pdfჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი განათლების მიმართულება844.41 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

256
checked on Apr 20, 2024

Download(s)

1,636
checked on Apr 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.