Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2617
Title: უცხო ენის სწავლების ტრადიციული და თანამედროვე მეთოდების შედარებითიი ანალიზი
Authors: მახარაძე, ნანა 
Advisor: ჩურკვეიძე, თამილა 
Degree Name: განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლება
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
Keywords: უცხო ენის სწავლება
სწავლების მეთოდიკა
ტრადიციული და თანამედროვე სწავლების მეთოდები
Issue Date: 2021
Abstract: 
სამაგისტრო ნაშრომში ,,უცხო ენის სწავლების ტრადიციული და თანამედროვე მეთოდების შედარებითიი ანალიზი’’, წარმოდგენილია უცხო ენების სწავლების მეთოდიკის როლი ადრეული პერიოდიდან დღემდე, თუ რამდენად ვითარდებოდა და უმჯობესდებოდა მეთოდების გამოყენება სკოლებსა და უნივერსიტეტებში.
პრაქტიკული კვლევისათვის გამოყენებულია როგორც თვისებრივი, ასევე რაოდენობრივი კვლევის მეთოდები: მასწავლებელთა მასობრივ გამოკითხვა და ემპირიულ გამოკითხვა. კვლევის მიზანია, თეორიული მასალის საფუძველზე, ემპირიულ კვლევაზე და გამოკითხვის შედეგების ანალიზზე დაყრდნობით, დადგინდეს, თუ რამდენად აქტიურად გამოიყენებენ მასწავლებლები ტრადიციულ და თანამედროვე მეთოდებს უცხო ენის შესწავლისას და რამდენად ზრდის ეს მიდგომები მოსწავლეებში უცხო ენის შესწავლის სტიმულს და მოტივაციას საგნის მიმართ.
დღესდღეობით ყველასთვის კარგად არის ცნობილი, რომ უცხო ენების სწავლების მეთოდიკა მეტად მნიშვნელოვანი და მოთხოვნადია. შესაბამისად ეს პროცესი განპირობებულია უამრავი ფაქტორით. უცხო ენის მასწავლებლები ცდილობენ სასწავლო პროცესი უფრო ინტელექტუალური, საინტერესო და სახალისო გახადონ. აქედან გამომდინარე შეიძლება ითქვას რომ კვლევა საკმაოდ აქტუალურია.
კვლევის დასკვნით ნაწილში დანართის, დიაგრამების და ცხრილის სახით წარმოდგენილია კითხვარი და შედეგები, რომლებიც კვლევისათვის გამოვიყენე. ვფიქრობ, ეს კვლევა საინტერესო იქნება განათლების სტუდენტებისათვის, ინგლისური ენის როგორც დამწყები, ასევე გამოცდილი მასწავლებლებისათვის.

The master's thesis, "Comparative Analysis of Traditional and Modern Methods of Foreign Language Teaching", presents the role of foreign language teaching methods from an early period to the present, and shows how the use of methods in schools and universities has evolved and improved.
Both qualitative and quantitative research methods are used for practical research: mass survey of teachers and empirical survey.
The principal objective of the research is to determine how actively teachers use traditional and modern methods in foreign language teaching process and how much these approaches increase the incentive and motivation for students to learn a foreign language, which is based on theoretical material, empirical research and analysis of survey resultsIt is well known today that the methodology of teaching foreign languages is very important and in demand. Consequently, this process is conditioned by to many factors. Foreign language teachers try to make the learning process more intelligent, interesting and fun. Therefore it can be said that the research is quite urgent.
The concluding part of the study presents the questionnaire and the results reflected in the diagrams and tables. I think this study will be interesting for education students, as well as for both beginners and experienced English teachers.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2617
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Nana Makharadze Samagistro.pdfუცხო ენის სწავლების ტრადიციული და თანამედროვე მეთოდების შედარებითიი ანალიზი895.26 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

241
checked on Apr 26, 2024

Download(s)

2,028
checked on Apr 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.