Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2601
Title: ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა-საქართველოში და განვითარებულ ქვეყნებში
Authors: ზოიძე, მალხაზ 
Advisor: მიქელაძე, ედვარდ 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ადმინისტრირება
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი 
Keywords: ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა
სოციალური პრობლემების გადაწყვეტა
საქართველო
Issue Date: 2021
Abstract: 
ბიზნესის განვითარების მაჩვენებლები ადასტურებს ეკონომიკის ამ სექტორის სერიოზულ პოტენციალსა და სიცოცხლისუნარიანობას ქვეყნის მასშტაბით, რაც ხელს შეუწყობს სოციალური პრობლემების გადაწყვეტას. საერთოდ, ბიზნესი გარკვეულ სოციალურ და პოლიტიკურ გარემოში წარიმართება, მას არ შეუძლია საზოგადოების ინტერესების უგულებელყოფა. სოციალური პასუხისმგებლობის პრინციპების გამოყენება ამაღლებს სამეწარმეო გარემოს სიცოცხლისუნარიანობასა და ეფექტიანობას.
კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის ღონისძიებებს გააჩნიათ დიდი ხნის ისტორია. ეკონომიკურად განვითარებულ სახელმწიფოებს, აქტიურად უერთდებიან განვითარებადი ქვეყნებიც. საზოგადოებისათვის ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა, ეს უფრო ფარული სეგმენტაციის მქონე შრომის ბაზრის ახალი ტიპის პოლიტიკური სახეა. მუდმივად განიცდიდა ტრანსფორმაციას საზოგადოებრივი შეხედულებები ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობის საზღვრებზე. ტექნოლოგიური განვითარების დონე, ქვეყნების ეკონომიკური მდგომარეობა და საზოგადოებაში მიმდინარე სოციალური პროცესები ზეგავლენას ახდენდა მათ ფორმირებაზე. მიუხედავად იმისა, რომ სოციალურ-დემოკრატიული მოდელის ქვეყნები ხასიათდება ქონებრივი მდგომარეობით, სოციალური სტატუსისა და შრომითი წვლილის მიხედვით, საზოგადოების ყველა წევრის თანასწორობის პრინციპი განსაზღვრულია მათი სოციალური პოლიტიკით.

Business development indicators confirm the serious potential and viability of this sector of the economy across the country, which will help to solve social problems. Generally, a business will operate in a certain social and political environment, it cannot neglect the interests of the society. Applying the principles of social responsibility increases the viability and efficiency of the entrepreneurial environment.
Corporate social responsibility measures have a long history. Economically developed countries are actively joined by developing countries. Social responsibility of business for the society, it is a new type of political face of the labor market with more hidden segmentation. Constantly undergoing a transformation of public views on the boundaries of business social responsibility. The level of technological development, the economic situation of the countries and the ongoing social processes in the society influenced their formation. Although the countries of the social-democratic model are characterized by property status, social status and labor contribution, the principle of equality of all members of society is determined by their social policies.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2601
Appears in Collections:აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Malkhaz Zoidze Samagistro.pdfბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა- საქართველოში და განვითარებულ ქვეყნებში1.01 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

179
checked on Apr 27, 2024

Download(s)

450
checked on Apr 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.