Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2574
Title: სასკოლო კონფლიქტები და მათი გადაჭრის გზები
Authors: თურმანიძე, ეკა 
Advisor: აბაშიძე, რომან 
Degree Name: განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლება
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
Keywords: გარდატეხის ასაკის თავისებურებები
ბავშვთა აგრესია
ბულინგი
Issue Date: 2021
Abstract: 
ამაგისტრო ნაშრომში განხილულია, სკოლის მოსწავლეებს შორის კონფლიქტური სიტუაციები, მისი სახეები, აგრესიის გამომწვევი მიზეზები და მათი მოგვარების გზები.
წინამდებარე ნაშრომში დეტალურადაა განხილული წამოჭრილი პრობლემა - კონფლიქტური სიტუაციების სიხშირე სკოლაში, გარდატეხის ასაკის თავისებურებები მოსწავლეებში, ბულინგი და მისი სახეები, თანმიმდევრულად არის აღწერილი პრობლემის გადაჭრის ალტერნატიული გზები.
ნაშრომის შესავალში დასაბუთებულია თემის აქტუალობა, კვლევის მიზანი და ამოცანები, განსაზღვრულია კვლევის ობიექტი. ჩამოყალიბებულია ნაშრომის პრაქტიკული მნიშვნელობა.
ნაშრომში მოცემული და განზოგადებულია კვლევის შედეგები, რომელიც თეორიულად, ასევე პრაქტიკულად თვალსაჩინო და მნიშვნელოვან მასალას აწვდის მოქმედ და მომავალ პედაგოგებს სასწავლო პროცესში კონფლიქტური სიტუაციებით წამოჭრილი პრობლემების წარმატებით გადასაჭრელად.
ნაშრომი შედგება: შესავლის, სამის თავის, კვლევის, დასკვნებისა და გამოყენებული ლიტერატურისაგან.

Eka Turmanidze's master's work discusses conflict situations between schoolchildren, its types, causes of aggression and ways to solve them. This paper discusses above-mentioned problem in detail - the frequency of conflict situations at school, the peculiarities of the turning age in students, bullying and its types, and suggests alternative ways of solving the problem.
The introduction of the paper contains the relevance of the topic, the aim and tasks of the research, and defines the object of the study. The practical significance of the paper is demonstrated.
The results of the research are presented and generalized in the paper, which theoretically as well as practically provides visible and important material to current and future teachers to successfully solve the problems raised by conflict situations in the learning process.
The paper consists of: Introduction, III - Chapters, Research, Conclusions and References.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2574
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Eka Turmanidze samagistro.pdfსასკოლო კონფლიქტები და მათი გადაჭრის გზები809.85 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

502
checked on May 1, 2024

Download(s)

7,606
checked on May 1, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.