Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/229
Title: ფრანჩაიზინგი, როგორც საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის მეთოდი და მისი შედეგები
Authors: დვალიშვილი, მარიამ 
Keywords: ფრანჩაიზინგის წარმოშობა;ფრანჩაიზინგის ევოლუცია
Issue Date: 2019
Abstract: 
საქართველოს ეკონომიკის სტაბილიზაცია და გამოცოცხლება უშუალოდ დაკავშირებულია მცირე და საშუალო ბიზნესის განვითარებასთან. ბოლო ათწლეულების მანძილზე ეკონომიკის ამ სექტორის საქმინობა სერიოზულად განიხილება: როგორც თვითგანვითარების აუცილებელი პირობები და საქართველოს მთლიანი ეკონომიკური სისტემის მდგრადობა. წარმოების პრობლემების ეფექტურად გადაწყვეტის ერთ–ერთ ფართოდ გამოყენებად ფორმას წარმოადგენს ფრანჩაიზინგი და მასთან დაკავშირებული ეკონომიკური და სამართლებრივი საკითხები.
ფრანჩაიზინგის სისტემა კომერციულ საქმიანობაში მონაწილეობის განსაკუთ-რებული მეთოდია, რადგანაც მისი მიზანია ფრანჩაიზის მიმცემმა ნახოს მოგება, ხოლო ფრანჩაიზის მიმღები კი შევიდეს კომერციულ სისტემაში.
შესრულებული ნაშრომი მოიცავს: შესავალს, სადაც განხილულია კვლევის აქტულობა, მიზნები და ნაშრომის შესრულების მეთოდოლოგია. პირველ თავში მიმოვიხილავთ ფრანჩაიზინგის წარმოშობას და ზოგად ისტორიას, ფრანჩაიზინგის ევოლუციას; მეორე თავში ფრანჩაიზინგი გაანალიზებულია როგორც გზა საგარეო ეკონომიკური საქმიანობის ზრდისთვის, ფრანჩაიზინგი საქართველოში და განვითარების პერსპექტივები. ნაშრომს ერთვის დასკვნა - მეთოდოლოგიური და პრაქტიკული რეკომენდაციების, ფრანჩაიზინგული საქმიანობის განვითარებისა და სრულყოფის მიმართულებების შესახებ საქართველოში საბაზრო ტრანსფორმაციის პერიოდში.

Development of Small and mid-size enterprises has always been important for stabilization and improvement of Georgian economy. During last few decades activity of this section of economy has been discussed as crucial conditions for self-development and stability of whole Georgian Economy. Franchising and related economic or legal issues are considered as one of the main effective ways of production problem solutions.
Franchising is a special method for participating in commercial activities, as its purpose is to give franchiser profit and at the same time involve franchisee in commercial system.
In my work I have topics, including: introduction, where I have discussed research importance, aims and methods of my completed work. In first chapter I have talked about origins of franchising, general history and evolution. In Second chapter franchising is analyzed as the way of developing foreign economic activity, franchising in Georgia and growth perspectives. In conclusion I have discussed methods and practical recommendations for improvement and perfection of franchising activities in Georgia during economic market transformation.
URI: https://openscience.ge/handle/1/229
Appears in Collections:დისერტაციები

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Mariam Dvalishvili.pdfფრანჩაიზინგი, როგორც საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის მეთოდი და მისი შედეგები502.52 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

20
checked on Apr 7, 2020

Download(s)

357
checked on Apr 7, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.