Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/229
Title: ფრანჩაიზინგი, როგორც საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის მეთოდი და მისი შედეგები
Authors: დვალიშვილი, მარიამ 
Advisor: ჩაგელიშვილი, ლალი 
Degree Name: Master of Business Administration in International Business Management
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტში
Degree Discipline: საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტი
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Guram Tavartkiladze Tbilisi Teaching University 
გურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Business and Social Sciences 
ბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტი 
Keywords: ფრანჩაიზინგის წარმოშობა
ფრანჩაიზინგის ევოლუცია
Issue Date: 2019
Publisher: Guram Tavartkiladze Tbilisi Teaching University 
გურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Development of Small and mid-size enterprises has always been important for stabilization and improvement of Georgian economy. During last few decades activity of this section of economy has been discussed as crucial conditions for self-development and stability of whole Georgian Economy. Franchising and related economic or legal issues are considered as one of the main effective ways of production problem solutions.
Franchising is a special method for participating in commercial activities, as its purpose is to give franchiser profit and at the same time involve franchisee in commercial system.
In my work I have topics, including: introduction, where I have discussed research importance, aims and methods of my completed work. In first chapter I have talked about origins of franchising, general history and evolution. In Second chapter franchising is analyzed as the way of developing foreign economic activity, franchising in Georgia and growth perspectives. In conclusion I have discussed methods and practical recommendations for improvement and perfection of franchising activities in Georgia during economic market transformation.

საქართველოს ეკონომიკის სტაბილიზაცია და გამოცოცხლება უშუალოდ დაკავშირებულია მცირე და საშუალო ბიზნესის განვითარებასთან. ბოლო ათწლეულების მანძილზე ეკონომიკის ამ სექტორის საქმინობა სერიოზულად განიხილება: როგორც თვითგანვითარების აუცილებელი პირობები და საქართველოს მთლიანი ეკონომიკური სისტემის მდგრადობა. წარმოების პრობლემების ეფექტურად გადაწყვეტის ერთ–ერთ ფართოდ გამოყენებად ფორმას წარმოადგენს ფრანჩაიზინგი და მასთან დაკავშირებული ეკონომიკური და სამართლებრივი საკითხები.
ფრანჩაიზინგის სისტემა კომერციულ საქმიანობაში მონაწილეობის განსაკუთ-რებული მეთოდია, რადგანაც მისი მიზანია ფრანჩაიზის მიმცემმა ნახოს მოგება, ხოლო ფრანჩაიზის მიმღები კი შევიდეს კომერციულ სისტემაში.
შესრულებული ნაშრომი მოიცავს: შესავალს, სადაც განხილულია კვლევის აქტულობა, მიზნები და ნაშრომის შესრულების მეთოდოლოგია. პირველ თავში მიმოვიხილავთ ფრანჩაიზინგის წარმოშობას და ზოგად ისტორიას, ფრანჩაიზინგის ევოლუციას; მეორე თავში ფრანჩაიზინგი გაანალიზებულია როგორც გზა საგარეო ეკონომიკური საქმიანობის ზრდისთვის, ფრანჩაიზინგი საქართველოში და განვითარების პერსპექტივები. ნაშრომს ერთვის დასკვნა - მეთოდოლოგიური და პრაქტიკული რეკომენდაციების, ფრანჩაიზინგული საქმიანობის განვითარებისა და სრულყოფის მიმართულებების შესახებ საქართველოში საბაზრო ტრანსფორმაციის პერიოდში.
URI: https://openscience.ge/handle/1/229
Appears in Collections:ბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Mariam Dvalishvili.pdfფრანჩაიზინგი, როგორც საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის მეთოდი და მისი შედეგები502.52 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

214
checked on Apr 25, 2024

Download(s)

3,757
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.