Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2263
Title: ბავშვთა სოციალური პრობლემები
Authors: ფუტკარაძე, ნელი 
Advisor: დედა ბარბარე მეგრელიძე 
Degree Name: განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლება
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
Keywords: ბავშვის განათლება და აღზრდა
სოციალური სფეროს გავლენის პრობლემები
ქუჩის ბავშვები
კანონთნ კონფლიქტში მყოფი ბავშვები
Issue Date: 2020
Abstract: 
The work “Social Problems of the Child” by Neli Putkaradze discusses the problems of the influence of social sphere on the education and upbringing of the child.
It is analyzed the main vision of the education of 2030 on the interrelationship between quality education and social conditions according to the principles of sustainable development and International Research on Child Poverty.
It is discussed the problems of involvement in school activities of street children and the children in conflict with the law. It is described such a painful issues as suicide in children, the symptoms and the possibilities of helping children in hard situation. It is shown the duty of society to make the child feel safe.
The scientific novelty of the work is the discussion of the social problems of children in terms of achieving sustainable development goals . Education 2030 Incheon Declaration towards an inclusive, equal, quality education and lifelong learning, accordingly determining the activities to be carried out at the regional level.
The work analyzes official documents related to the problems and the results of recent researches, which present better the necessity of care to solve the global problems of the world. It is described results of the author’s research, observation materials and is given appropriate recommendations.

ნელი ფუტკარაძის ნაშრომში „ბავშვის სოციალური პრობლემები“ განხილულია ბავშვის განათლებასა და აღზრდაზე სოციალური სფეროს გავლენის პრობლემები.
გაანალიზებულია მდგრადი განვითარების პრინციპების მიხედვით განათლება 2030 ძირითდი ხედვა ხარისხიანი განათლებისა და სოციალური პირობების ურთიერთმიმართებაზე.საერთაშორისო კვლევები ბავშვთა სიღარიბის შესახებ.
განხილულია ქუჩის ბავშვების,კანონთნ კონფლიქტში მყოფი ბავშვების სასკოლო საქმიანობაში ჩართვის პრობლემები.საუბარია ისეთ მტკივნეულ საკითხზე ,როგორიცაა თვითმკვლელობა ბავშვებში, აღწერილია სიმპტომები და მძიმე მდგომარეობაში ჩავარდნილი ბავშვების დახმარების შესაძლებლობები.
ნაჩვენებია საზოგადოების მოვალეობა ,რათა ბავშვმა თავი დაცულად იგრძნოს .
ნაშრომის მეცნიერული სიახლეა
ბავშვთა სოციალური პრობლემების განხილვა მდგრადი განვითარების მიზნების განხორციელების ჭრილში.განათლება 2030 ინჩიონის დეკლარაციისა და სამოქმედო ჩარჩოს ინკლუზიური, თანასწორი, ხარისხიანი განათლებისა და სიცოცხლის მანძილზე სწავლებისაკე.შესაბამისად განსახორციელებელი საქმიანობის განსაზღვრა რეგიონის დონეზე.
ნაშრომში გაანალიზებულია ოფიციალური დოკუმენტები პრობლემასთან მიმართებაში და უახლესი კვლევების შედეგები,რაც უკეთ წარმოაჩენს მსოფლიოს გლობალური პრობლემების მოგვარებაზე ზრუნვის აუცილებლობას.
აღწერილია ავტორისეული კვლევების შედეგები,დაკვირვების მასალები,მოცემულია სათანადო რეკომენდაციები.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2263
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Neli Putkaradze Samagistro.pdfბავშვთა სოციალური პრობლემები606.18 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

326
checked on Apr 18, 2024

Download(s)

1,342
checked on Apr 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.