Please use this identifier to cite or link to this item:
https://openscience.ge/handle/1/2259
Title: | სასკოლო ცხოვრებაში მშობელთა ჩართვა საუკეთესო საგანმანათლებლო და სააღმზრდელო შედეგის მისაღწევად | Authors: | თამაზაშვილი, მერი | Advisor: | ხალვაში, ხათუნა | Degree Name: | განათლების მაგისტრი | Degree Discipline: | განათლება | Degree Level (0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral): | 1 | Institution: | საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი | Faculty: | ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი | Keywords: | მშობელთა სასკოლო პროცესში ჩართულობა თანამედროვე საგანმანათლებლო სისტემა |
Issue Date: | 2020 | Abstract: | The Thesis of Master of Education Meri Tamazashvili. The parent involved in school life is the guaianree af achieving the best educational and upbringing result. It’s clearly, that parents involvement in school process is important and necessary in modern educational system, because children’s future is eddicted to them. Parents have to prepare psychologically theis children to got appropriate and complete education. With parents also teacher’s take part in pupil’s knowledge to educational improvement, they teach them meaning at learing and how valuable is it for their future life . The goal at thesis is the identification at problems about parents involvement in learing process and research cpnditions in Georgian problem. Define methods and opportunities at communication with parents. The research’s targot is to got information from different sources, to process inforination and analyxe it, to present general picture, define the problem, to prove the necessity at involvingparents in the learing process, recommendations for involving parents. The scientific news at the research is to prove the necessity at involving parents in the learning process in order to reach the best edactional and upbringing result making strategies for involving parents in the learning. process, recommendations for involving parents According to the analyzing the reseach’s results there is some conclusions Materials are represented with examples, whivh increases their practiqal using opportunities. This thesis is for teachers, students and parents. განათლების მაგისტრანტ მერი თამაზაშვილის ნაშრომი „სასკოლო ცხოვრებაში მშობელთა ჩართვა საუკეთესო საგანმანათლებლო და სააღმზრდელო შედეგის მისაღწევად“ აღნიშნულია, რომ მშობელთა სასკოლო პროცესში ჩართულობა მნიშვნელოვანია და აუცილებელია, თანამედროვე საგანმანათლებლო სისტემაში, რადგან მშობელზეა დამოკიდებული ბავშვის მომავალი, მშობელმა უნდა მოამზადოს ფსიქოლოგიურად იმისათვის, რომ მიიღოს შესაბამისი და სრულყოფილი განათლება, მშობელთან ერთად მონაწილეობას ღებულობს ცოდნის გაღრმავებაში მასწავლებლები, რომლებიც ჩაუნერგავენ გონებაში სწავლის მნიშვნელობას თუ რაოდენ ღირებულია სწავლა მომავალი ცხოვრებისათვის. ნაშრომის მიზანია სასწავლო პროცესში მშობელთა ჩართულობის პრობლემის იდენტიფიცირება და ქართულ საგანმანათლებლო სივრცეში არსებული ვითარების შესწავლა, პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება, მშობელთან ურთიერთობის ხერხებისა და საშუალებების განსაზღვრა. კვლევის ამოცანებია ინფორმაციის მოპოვება სხვადასხვა წყაროებიდან; ინფორმაციის დამუშავება და ანალიზი; ზოგადი სურათის წარმოჩენა; პრობლემის განსაზღვრა; სწავლების ხარისხის ამაღლებისათვის მშობელთა სასწავლო ცხოვრებაში ჩართვის მნიშვნელობის დასაბუთება; მშობელთა სასკოლო ცხოვრებაში ჩართვის სტრატეგიების შემუშავება; რეკომენდაციები მშობელთა ჩართულობისათვის. ნაშრომი განკუთვნილია მაწავლებლებისა, სტუდენტებისა და მშობლებთათვის. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/2259 |
Appears in Collections: | ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Meri Tamazashvili samagistro .pdf | სასკოლო ცხოვრებაში მშობელთა ჩართვა საუკეთესო საგანმანათლებლო და სააღმზრდელო შედეგის მისაღწევად | 1.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
179
checked on Apr 20, 2024
Download(s)
2,953
checked on Apr 20, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.