Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2228
Title: კომუნიკაციური უნარების განვითარება ზოგადი განათლების საბაზო საფეხურზე
Authors: აბაშიძე, გიული 
Advisor: დედა ბარბარე 
Degree Name: განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლება
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
Keywords: კომუნიკაციური უნარები
ზოგადი განათლებa
Issue Date: 2020
Abstract: 
work "Development of Communication Skills" discusses the current problem of modernity at the basic level of general education (on the example of teaching English). National Curriculum Standards provide for the development of communication skills in all grades of basic education.
The scientific novelty of the research is to discuss the selection and use of effective teaching tools for the development of communication skills at the basic level of general education, taking into account the needs of high school students: developing principles for selecting tools, approaches activities and developing patterns of their use.
The theoretical material in the paper is analyzed based on pedagogical scientific, methodological, reliable internet sources. The parties to the study of pedagogical experience are presented. In addition, the author provides samples supported by colleagues in accordance with the research problem.
The findings of this paper are based on the results of studies conducted according to paragraphs. Its reliability is tested using practicality.
The structure of the paper is consistent. It includes three introductory chapters, six paragraphs, a conclusion, and the title of the literature.
The approbation of the materials described in the paper took place at special seminars and teacher conferences.

ნაშრომში „კომუნიკაციური უნარების განვითარება“ ზოგადი განათლების საბაზო საფეხურზე განხილულია თანამედროვეობის აქტუალური პრობლემა, ამასთან ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტებში გათვალისწინებულია კომუნიკაციური უნარების განვითარება საბაზო საფეხურის ყველა კლასში. ამ მიმართებით ახალი მიდგომებისა და მეთოდების ძიება ხელს შეუწყობს სწავლის შედეგების მიღწევას.
განხორციელებული კვლევის მეცნიერული სიახლეა, კომუნიკაციური უნარების ჩამოყალიბებისათვის სწავლების ეფექტური ინსტრუმენტების შერჩევისა და გამოყენების განხილვა ზოგადი განათლების საბაზო საფეხურზე მაღალმთიანი სოფლის სკოლის მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით: ინსტრუმენტების, მიდგომების აქტივობების შერჩევის პრინციპების ჩამოყალიბება და მათი გამოყენების ნიმუშების დამუშავება.
ნაშრომში თეორიული მასალა გაანალიზებულია პედაგოგიურ მეცნიერულ, მეთოდურ, სანდო ინტერნეტ წყაროებზე დაყრდნობით. წარმოდგენილია პედაგოგიური გამოცდილების შესწავლის მხარეები. ამასთან მოცემულია ავტორის მიერ კვლევის პრობლემის შესაბამისად განხორციელებული კოლეგების მიერ მხარდაჭერილი ნიმუშები.
ნაშრომში მოცემული დასკვნები ეყრდნობა განხორციელებული კვლევების შედეგებს. მისი სანდოობა შემოწმებულია პრაქტიკული გამოყენებით.
ნაშრომის სტრუქტურა თანმიმდევრულია იგი მოიცავს შესავალს, სამ თავს, ექვს პარაგრაფს, დასკვნას, ლიტერატურის დასახელებას.
ნაშრომში აღწერილი მასალების აპრობაცია შედგა სპეციალურ სემინარებსა და მასწავლებელთა კონფერენციებზე.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2228
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Giuli Abashidze Samagistro .pdfკომუნიკაციური უნარების განვითარება ზოგადი განათლების საბაზო საფეხურზე847.99 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

57
checked on May 4, 2024

Download(s)

288
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.