Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2227
Title: მშვიდობიანი და კეთილგანწყობილი ინტერპერსონალური კომუნიკაციის სწავლება სკოლაში
Authors: ბილვანიძე, გენადი 
Advisor: დედა ბარბარე (მეგრელაძე) 
Degree Name: განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლება
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
Keywords: ინტერპერსონალური კომუნიკაციის სწავლება
მშვიდობიანი და სამართლიანი საზოგადოება
სოფელ ფაჩხის სკოლა
Issue Date: 2020
Abstract: 
Teaching peaceful and well-disposed interpersonal communication is extremely important for students to foster a peaceful and impartial society. This issue has become topical in the conditions of tourism development in upper Adjara. I mean, on the one hand, deepening knowledge about cultural diversity, creating a positive communicative environment, and on the other hand, expanding knowledge about national culture, cultural heritage, language history and presenting the country's traditional cultural values.
The whole society including all children, young people and adults should acquire the knowledge and skills necessary for a dignified life, realize their potential and responsibly contribute to the development of their country and region.
There is different research methods used in the thesis: analysis, comparison, observation, experimental work. I implemented the research at my school, made the students involve in various activities during the learning process, which provided a pretty positive emotional result.
The issues of pedagogical approach to intercultural education are analyzed in accordance with the National Curriculum (for example in English) that, in its turn is the scientific novelty of the thesis. The elaborated activities will help the student to develop the skills to establish peaceful, friendly relationships, to strengthen the awareness and protection of their own cultural heritage, to meet the demands of life with dignity.

მშვიდობიანი და კეთილგანწყობილი ინტერპერსონალური კომუნიკაციის სწავლება მოსწავლეებისთვის მეტად მნიშვნელოვანია, რათა აღვზარდოთ მშვიდობიანი და სამართლიანი საზოგადოება. ეს თემა აქტუალური გახდა ზემომთიანი აჭარისათვის ტურიზმის განვითარების პირობებში. მხედველობაში მაქვს ერთი მხრივ კულტურული მრავალფეროვნების შესახებ ცოდნის გაღრმავება, პოზიტიური საურთიერთობო გარემოს შექმნა და მეორე მხრივ საკუთარი კულტურის, კულტურული მემკვიდრეობის, ისტორიის ენის შესახებ ცოდნის გაფართოება და ქვეყნის ტრადიციული კულტურული ღირებულებების წარმოჩენა.
ყველა ბავშვმა, ახალგაზრდამ და ზრდასრულმა უნდა შეიძინოს ღირსეული ცხოვრებისათვის საჭირო ცოდნა და უნარები, მოახდინონ საკუთარი პოტენციალის რეალიზება და პასუხისმგებლობით შეიტანონ წვლილი თავისი ქვენისა და რეგიონის განვითარებაში.
ნაშრომში გამოყენებულია კვლევის მეთოდები: ანალიზი, შედარება, დაკვირვება, საცდელი მუშაობა. კვლევა განვახორციელე სოფელ ფაჩხის სკოლაში, რომლის მიზანი იყო სხვადასხვა აქტივობის ჩართვა სასწავლო პროცესში, კვლევის შედეგები საკმაოდ დადებითი და ემოციურია.
კვლევის მეცნიერული სიახლე არის ის, რომ ეროვნული სასწავლო გეგმის შესაბამისად (ინგლისური ენის მაგალითზე) გაანალიზებულია ინტერკულტურული განათლების პედაგოგიური მიდგომის საკითხები. შემუშავებულია აქტივობები, რომელიც დაეხმარება მოსწავლეს მშვიდობიანი, კეთილგანწყობილი ურთიერთობების ჩამოყალიბების უნარ-ჩვევების განვითარებაში, საკუთარი კულტურული მემკვიდრეობის გაფრთხილებისა და დაცვის გაცნობიერების გაძლიერებაში, ცხოვრებისეული მოთხოვნების ღირსეულად გამკვლავებაში.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2227
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Genadi Bilvanidze samagistro.pdfმშვიდობიანი და კეთილგანწყობილი ინტერპერსონალური კომუნიკაციის სწავლება სკოლაში586.9 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

96
checked on May 3, 2024

Download(s)

611
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.