გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2048
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorკობახიძე, დიმიტრიka
dc.contributor.authorლეაჟავა, ლაშაka
dc.date.accessioned2020-08-19T11:20:43Z-
dc.date.available2020-08-19T11:20:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2048-
dc.description.abstractNowadays, it`s hard to please the consumers because of their high experience, current competition exiting on the market and their high demands. In modern reality, existence of internet makes it easy to select any kind of product throughout the world. It`s also worth to mention the fact, that just regarding the quality won`t be sensible as all the companies are boasting with their high quality product and service, but are they really right? No company will ever confess that it`s got a weak quality product, that`s why gaining consumers` respect and reinforcing positions on the market isn`t possible by means of just using this useless method. The report mentioned above contains three main articles. “Guerilla “marketing principles and strategies are discussed in the first part. For more clarification it`s compared to the traditional marketing methods. Science of making decision is mentioned in the second part, it describes how to reveal the consumers` actions and dependence. The third part describes “Guerilla” marketing processes, how the companies can function well. The researches carried out meanwhile the studying process confirmed the fact that “Guerilla” marketing has got a great prospect in Georgia for small and big businesses to work efficiently.en
dc.description.abstractდღესდღეობით, ბაზარზე გაბატონებული კონკურენციისა და საკმაოდ მაღალი სამომხმარებლო გამოცდილების ფონზე, სულ უფრო და უფრო რთულდება პროდუქციის ხარისხითა და მომსახურების დონით მომხმარებელზე შთაბეჭდილების მოხდენა. თანამედროვე რეალობაში ძალიან დიდ პერპექტივებს ქმნის ინტერნეტი, მისი საშუალებით მომხმარებელს აქვს შესაძლებლობა ნახოს და შეიძინოს სასურველი ხარისხის პროდუქტი მთელი მსოფლიოს მასშტაბით. ასევე უნდა აღინიშნოს, რომ მხოლოდ ხარისხზე დამოკიდებულება არ იქნება მართებული იქიდან გამომდინარე, რომ ნებისმიერი კომპანია თავის მარკეტინგულ მესიჯებში საუბრობს თავისი პროდუქტის ან მომსახურების კარგ ხარისხზე, მიუხედავად იმისა შეესაბამება თუ არა ეს მესიჯი რეალობას. არც ერთი კომპანია არ იტყვის, რომ მას აქვს ცუდი ხარისხის პროდუქცია ასე, რომ მხოლოდ ამ მეთოდით კონკურენციის მოპოვება ძალაიან ძნელია ქართულ ბაზარზე. წინამდებარე ნაშრომი შედგება სამი ძირითადი თავისგან. პირველ თავში განხილულია „გუერილა“ მარკეტინგის პრინციპები და სტრატეგიები, ასევე იმისათვის რომ კარგად გავერკვიოთ ამ სფეროს აზრში, ის შედარებულია ტრადიციულ მარკეტინგის მეთოდებთან. მეორე თავში განხილულია მეცნიერება გადაწყვეტილების მიღების შესახებ, ის თუ როგორ, რა წესებზე დაყრდნობით შეგვიძლია გავიგოთ მომხმარებელთა ქცევა. მესამე თავი კი მოგვითხრობს „გუერილა“ მარკეტინგის პროცესებზე, იმაზე თუ რა პროცესები მიმდინარეობს ამ შემთხვევაში კომპანიის შიგნით და როგორ ფუნქციონირებენ გამართული „გუერილა“ კომპანიები. შესწავლის პროცესში წარმოებულმა კვლევებმა დაადასტურა, რომ „გუერილა“ მარკეტინგი უდიდესი პოტენციალის მატარებელია, საქართველოში, მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმატებულად ფუნქციონირებისთვის.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectგუერილა მარკეტინგის თეორიული და პრაქტიკული მნიშვნელობაka
dc.subjectპარტიზანული მარკეტინგიka
dc.subjectსაქართველოka
dc.titleგუერილა მარკეტინგი საქართველოშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.fulltextWith Fulltext-
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Samagitro Lezhava.pdfგუერილა მარკეტინგი საქართველოში785.82 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

223
checked on Jul 23, 2024

გადმოწერა

394
checked on Jul 23, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.