Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2048
Title: გუერილა მარკეტინგი საქართველოში
Authors: ლეაჟავა, ლაშა 
Advisor: კობახიძე, დიმიტრი 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Institution: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: გუერილა მარკეტინგის თეორიული და პრაქტიკული მნიშვნელობა
პარტიზანული მარკეტინგი
საქართველო
Issue Date: 2020
Publisher: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Nowadays, it`s hard to please the consumers because of their high experience, current competition exiting on the market and their high demands. In modern reality, existence of internet makes it easy to select any kind of product throughout the world. It`s also worth to mention the fact, that just regarding the quality won`t be sensible as all the companies are boasting with their high quality product and service, but are they really right?
No company will ever confess that it`s got a weak quality product, that`s why gaining consumers` respect and reinforcing positions on the market isn`t possible by means of just using this useless method.
The report mentioned above contains three main articles. “Guerilla “marketing principles and strategies are discussed in the first part. For more clarification it`s compared to the traditional marketing methods.
Science of making decision is mentioned in the second part, it describes how to reveal the consumers` actions and dependence. The third part describes “Guerilla” marketing processes, how the companies can function well.
The researches carried out meanwhile the studying process confirmed the fact that “Guerilla” marketing has got a great prospect in Georgia for small and big businesses to work efficiently.

დღესდღეობით, ბაზარზე გაბატონებული კონკურენციისა და საკმაოდ მაღალი სამომხმარებლო გამოცდილების ფონზე, სულ უფრო და უფრო რთულდება პროდუქციის ხარისხითა და მომსახურების დონით მომხმარებელზე შთაბეჭდილების მოხდენა. თანამედროვე რეალობაში ძალიან დიდ პერპექტივებს ქმნის ინტერნეტი, მისი საშუალებით მომხმარებელს აქვს შესაძლებლობა ნახოს და შეიძინოს სასურველი ხარისხის პროდუქტი მთელი მსოფლიოს მასშტაბით. ასევე უნდა აღინიშნოს, რომ მხოლოდ ხარისხზე დამოკიდებულება არ იქნება მართებული იქიდან გამომდინარე, რომ ნებისმიერი კომპანია თავის მარკეტინგულ მესიჯებში საუბრობს თავისი პროდუქტის ან მომსახურების კარგ ხარისხზე, მიუხედავად იმისა შეესაბამება თუ არა ეს მესიჯი რეალობას. არც ერთი კომპანია არ იტყვის, რომ მას აქვს ცუდი ხარისხის პროდუქცია ასე, რომ მხოლოდ ამ მეთოდით კონკურენციის მოპოვება ძალაიან ძნელია ქართულ ბაზარზე.
წინამდებარე ნაშრომი შედგება სამი ძირითადი თავისგან. პირველ თავში განხილულია „გუერილა“ მარკეტინგის პრინციპები და სტრატეგიები, ასევე იმისათვის რომ კარგად გავერკვიოთ ამ სფეროს აზრში, ის შედარებულია ტრადიციულ მარკეტინგის მეთოდებთან. მეორე თავში განხილულია მეცნიერება გადაწყვეტილების მიღების შესახებ, ის თუ როგორ, რა წესებზე დაყრდნობით შეგვიძლია გავიგოთ მომხმარებელთა ქცევა. მესამე თავი კი მოგვითხრობს „გუერილა“ მარკეტინგის პროცესებზე, იმაზე თუ რა პროცესები მიმდინარეობს ამ შემთხვევაში კომპანიის შიგნით და როგორ ფუნქციონირებენ გამართული „გუერილა“ კომპანიები.
შესწავლის პროცესში წარმოებულმა კვლევებმა დაადასტურა, რომ „გუერილა“ მარკეტინგი უდიდესი პოტენციალის მატარებელია, საქართველოში, მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმატებულად ფუნქციონირებისთვის.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2048
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagitro Lezhava.pdfგუერილა მარკეტინგი საქართველოში785.82 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

223
checked on Jul 23, 2024

Download(s)

394
checked on Jul 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.