გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2017
სათაური: Ethnic Peculiarities of International Marketing in Indian and Georgian markets
საერთაშორისო მარკეტინგის ეთნიკური თავისებურებები ინდოეთის და საქართველოს ბაზრებზე
ავტორები: Chirag Kumar 
ხელმძღვანელი: Rukhaia-Mosemgvdlishvili, Nino 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო მარკეტინგის ინგლისურენოვანი სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: International Marketing
Indian and Georgian markets
Ethnic Peculiarities
გამოცემის თარიღი: 2020
გამომცემელი: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
The presented paper is dealt with the concept of marketing as a science as well as factors/ aspects which are in relation to it in a broader sense. The master's thesis consists of four chapters. The first chapter provides an overview of a newly developing scientific study i.e. marketing which is employed as a technique by companies/firms/ businesses to achieve economic growth. It discusses the historical advances within this field, some important definitions and the marketing mix concept. Discusses the most important method of formulating decisions by collecting information i.e. by conducting market research. An effective market research can be conducted by following certain specific steps which are mentioned in the chapter.
The second chapter underlies the importance of identification of consumer behavior and its elements for effective and successful marketing. An attempt to explain the concept is done using two important case studies, one from Georgia and one from India. How culture affects consumerism? What role it plays in consumer's lives? Has social media affected our purchasing choices? Is branding on websites a necessity for small businesses or large firms? These questions are answered by the third chapter which throws light on the Ethnic Marketing and the Digital Marketing techniques which can be perceived as an alternative to the traditional marketing methods (through TV, newspaper, pamphlets etc).
The last chapter throws light on the emerging industries in the global market. Again, one research study of each country i.e. Georgia and India has been taken up. While emerging Auto Business Sector in Georgia has been analyzed as a form of secondary research, Emerging Online Grocery Sector in India has been taken up as a primary research which is covered in the last section of the thesis. The purpose of the current research is to explore the Online Grocery market trends in relation to consumer attitude and behavior as well as to understand its dynamism in terms of COVID-19 pandemic.

წარმოდგენილ ნაშრომში განხილულია მარკეტინგის კონცეფცია, როგორც მეცნიერება, ასევე ის ფაქტორები/ასპექტები, რომლებიც მას უფრო ფართო გაგებით უკავშირდება. სამაგისტრო ნაშრომი შედგება 4 თავისგან. პირველ თავში მოცემულია ახლად განვითარებული სამეცნიერო კვლევის მიმოხილვა, ანუ მარკეტინგი, რომელიც კომპანიების / ფირმების / ბიზნესების მიერ გამოიყენება როგორც ტექნიკა, ეკონომიკური ზრდის მისაღწევად. თემაში მოცემულია ამ სფეროში ისტორიულ მიღწევებიი, მნიშვნელოვან განმარტებები და მარკეტინგის მიქსის კონცეფცია. მსჯელობს გადაწყვეტილების ფორმულირების ყველაზე მნიშვნელოვან მეთოდზე ინფორმაციის შეგროვებით, ე.ი. ბაზრის კვლევის გზით.
მეორე თავში მოცემულია მომხმარებელთა ქცევისა და მისი ელემენტების იდენტიფიცირების მნიშვნელობა ეფექტური და წარმატებული მარკეტინგისთვის. კონცეფციის გაანალიზება ხდება ქართული და ინდოეთის ბაზრის მაგალითებზე. ძირითადად განხილულია, თუ რა გავლენას ახდენს კულტურა მომხმარებლებზე, რა როლს ასრულებს ის მომხმარებელთა ცხოვრებაში, იმოქმედა თუ არა სოციალურმა მედიამ შესყიდვებზე, არის თუ არა ვებსაიტებზე ბრენდინგი მცირე ბიზნესის ან მსხვილი ფირმების აუცილებლობა და სხვა. მესამე თავში, მოცემულია ეთნიკური და ციფრული მარკეტინგის ტექნიკა, რომელიც შეიძლება აღვიქვათ, როგორც ალტერნატივა ტრადიციული მარკეტინგის მეთოდებისთვის.
ბოლო თავი შეისწავლის ინდოეთში სასურსათო ბაზრის ახალ ტენდენციებს კოვიდ-19-ის პირობებში. როგორ აისახა ვირუსი ეთნიკურ და კულტურულ მახასიათებლებზე და როგორ შეცვალა მომხმარებელთა ქცევა, ახალმა მსოფლიო გამოწვევამ.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2017
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
chirag kumar.pdfEthnic Peculiarities of International Marketing in Indian and Georgian markets1.55 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

243
checked on May 5, 2024

გადმოწერა

401
checked on May 5, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.