Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1876
Title: საჯარო სკოლებს შორის კონკურენტუნარიანობაში სკოლის ადმინისტრაციის როლი
Authors: ჩადუნელი, ლანა 
Advisor: კიკუტაძე, ვასილ 
Reviewer: ხოშტარია, სიმონ 
Degree Name: Master of Education
განათლების მეცნიერებების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლების კვლევებისა და ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: East European Univeristy 
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი 
Faculty: ბიზნესისა და ინჟინერიის ფაკულტეტი 
Keywords: საჯარო სკოლა
სკოლის ადმინისტრაცია
Issue Date: 2020
Publisher: East European Univeristy 
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The goal of all public schools is to be well sought after in order to compete with other public schools. Competition between schools is driven by many factors, including school administration, which is the guarantee of school stability.
Topic actuality: The role of the school administration in public schools is very important in increasing their competitiveness. This topic is relevant because there is no similar research practice in the Georgian space, which are both a challenge and a difficulty, as there is no way of relying on statistics from previous years on the topic of study.
The competitiveness of public schools largely depends on the strategies of the administration. Especially in recent years, when the population numbers in Tbilisi have grown at a very rapid pace and citizens have the right to choose a public education institution based not only on their place of residence but on their priority and desires as well.
The aim of the research is to increase the competitiveness of public schools through planning and implementation of various activities implemented by the administration.
The subject of the research – To explore the role of administration in the competitiveness of public schools.
Object of the research - To study the role of administration in the competitiveness of public schools, in Legal Entity under Public Law (LEPL) Tbilisi Public School N132 and Tbilisi Public School N115.
Research topic hypothesis - There is a lot of competition among Tbilisi public schools and the role of administration is less active in this competition.

ყველა საჯარო სკოლის მიზანია იყოს მოთხოვნადი, რათაც კონკურენცია გაუწიოს სხვა საჯარო სკოლებს. სკოლებს შორის კონკურენციას მრავალი ფაქტორი განაპირობებს, მათ შორის სკოლის ადმინისტრაცია, რომელიც არის სკოლაში სტაბილურობის გარანტი.
თემის აქტუალურობა: საჯარო სკოლებში სკოლის ადმინისტრაციის როლი, მათი კონკურენტუნარიანობის გაზრდაში ძალიან დიდია. ეს თემა აქტუალურია, რადგან საქართველოს სივრცეში არ არსებობს მსგავსი კვლევის პრაქტიკა, რაც ერთი მხრივ ჩემთვის გამოწვევაცაა და სირთულეც, რადგან არ მაქვს იმის საშუალება, რომ დავეყრდნო გასული წლების სტატისტიკას საკვლევ თემასთან დაკავშირებით.
საჯარო სკოლების კონკურენტუნარიანობა ყველაზე მეტად, სწორედაც რომ ადმინისტრაციის მუშაობის სტრატეგიებზეა დამოკიდებული. განსაკუთრებით ბოლო წლების განმავლობაში, როდესაც თბილისში მოსახლეობის რაოდენობამ ძალიან სწრაფი ტემპით დაიწყო ზრდა, და მოქალაქეებსაც აქვთ უფლება აირჩიონ ზოგადასგანამნანათლებლო დაწესებულება არა საცხოვრებელი ადგილის არამედ პრიორიტეტების და სურვილის მიხედვით.
კვლევის მიზანს წარმოადგენს საჯარო სკოლების კონკურენტუნარიანობის გაზრდა ადმინისტრაციის მიერ გაწეული სხვადასხვა ღონისძიეების დაგეგმითა და განხორციელებით.
კვლევის საგანია - საჯარო სკოლების კონკურენტუნარიანობაში ადმინისტრაცია როლის კვლევა.
კვლევის ობიექტი - საჯარო სკოლების კონკურენტუნარიანობაში ადმინისტრაციის როლის შესწავლა, სსიპ ქალაქ თბილისის N132 და სსიპ ქალაქ თბილისის N115 საჯარო სკოლებში.
საკვლევის თემის ჰიპოთეზა - თბილისის საჯარო სკოლებს შორის კონკურენციაში ადმინისტრაციის ნაკლები აქტიურობა.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1876
Appears in Collections:ბიზნესისა და ინჟინერიის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Lana Chaduneli.pdfსაჯარო სკოლებს შორის კონკურენტუნარიანობაში სკოლის ადმინისტრაციის როლი845.72 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

115
checked on Apr 24, 2024

Download(s)

508
checked on Apr 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.