Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1821
Title: The strategies of the international market on the example of Georgian wine company "Badagoni"
საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის სტრატეგიები ქართული ღვინის კომპანია „ბადაგონის“ მაგალითზე
Authors: Berianidze, Rati 
ბერიანიძე, რატი 
Advisor: ქარჩავა, ლოიდ 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტში
Degree Discipline: საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Institution: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: საერთაშორისო ბაზარი
ლიცენზია
ღვინის წარმოება
ღვინის მსოფლიო ბაზარი
ქართული ღვინის ექსპორტი
კომპანია „ბადაგონი“
Issue Date: 2019
Publisher: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
In the master's thesis logical sequence is considered the strategies of exchanging the international market on the example of Georgian wine. What are the strategies for the international market, the importance of international exports to the company and the economy of the country, the prerequisites for access to the international market, such as license, franchise, the importance of a joint venture and subsidiary company.
The study of wine production is discussed in Georgia, general characterization of the wine market and possibilities of establishing Georgian wine. As well as the dynamics of exports of Georgian wine and its impact on the economic development of the country and the utilization of new wine markets for further sustainable development of the economy.
There is also a general overview of the World Wine Market, research of Georgian wine companies on the world market and research results.

სამაგისტრო ნაშრომში ლოგიკური თანმიმდევრობით განხილულია საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის სტრატეგიები ქართული ღვინის მაგალითზე. როგორია საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის სტრატეგიები, საერთაშორისო ექსპორტის მნიშვნელობა კომპანიისათვის და ქვეყნის ეკონომიკისათვის, საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის საჭირო წინაპირობები, როგორიცაა ლიცენზია, ფრენჩაიზია ერთობლივი საწარმოს და შვილობილი კომპანიის მნიშვნელობა.
განხილულია ღვინის წარმოების საექრსპორტო პოტენციალი საქართველოში, ღვინის მსოფლიო ბაზრის ზოგადი დახასიათება და მასში ქართული ღვინის დამკვიდრების შესაძლებლობები. ასევე ქართული ღვინის ექსპორტის დინამიკა და მისი გავლენა ქვეყნის ეკონომიკურ განვითარებაზე და ღვინის ახალი ბაზრების ათვისება, ეკონომიკის მდგრადი განვითარების შემდგომი ამაღლებისათვის.
ასევე მოცემულია ღვინის მსოფლიო ბაზრის ზოგადი მიმოხილვა, ქართული ღვინის კომპანიების კვლევა მსოფლიო ბაზარზე და კვლევის შედეგები.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1821
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Rati Berianidze Samagistro.pdfსაერთაშორისო ბაზარზე გასვლის სტრატეგიები ქართული ღვინის კომპანია „ბადაგონის“ მაგალითზე696.04 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

144
checked on May 3, 2024

Download(s)

912
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.