Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1807
Title: ახალი ამბების ჟურნალისტიკა და პიარი კიბერსივრცეში
Authors: თინიკაშვილი, სოფიკო 
Advisor: მშვიდობაძე, თინათინ 
Degree Name: სოციალური მეცნიერებების მაგისტრი
Degree Discipline: სამაგისტრო პროგრამა - ჟურნალისტიკის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა კვალიფიკაცია
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Gori State Teaching University 
გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social Sciences, Business and Law 
სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი 
Keywords: კიბერსივრცე
საზოგადოებრივი ურთიერთობები (პიარი/PR)
მედია
Issue Date: 2019
Publisher: Gori State Teaching University 
გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The aim of this paper ,,News Media and Public Relations in the Cyberspace’’ is to show the role of cyberspace in media and PR. The paper includes discusses about traditional and digital PR – similarities and differences. Also, it focuses Media and PR relations relying on opinions of several famous Media and PR researchers.
The paper includes the latest researches about western PR companies and a research about 10 Georgian companies (implemented by me).
For this research 5 Georgian successful companies and 5 media organizations were chosen. The respondents were asked about sources for getting information about the companies. Up to 18 years old citizen were asked and as the survey also showed us the cyberspace has become unchangeable for businesses and media and without positioning online it is almost impossible to manage modern succesfull business, PR campaign or media organisation

აღნიშნული ნაშრომის „ახალი ამბების ჟურნალისტიკა და პიარი კიბერსივრცეში“ მიზანია, აჩვენოს კიბერსივრცის მნიშვნელოვანი როლი ორი პროგრესული ინსტიტუტის - მედიისა და პიარის მიმართ. ნაშრომში განხილულია ტრადიციული და ციფრული პიარი, მათი საერთო მახასიათებლები. მოცემულია ძირითადი განსხვავებები მედიასა და საზოგადოებრივ ურთიერთობებს შორის, სხვადასხვა მკვლევარების მოსაზრებების საფუძველზე.
წარმოდგენილია დასავლეთის კომპანიების საზოგადოებასთან ურთიერთობების მიმართ ჩატარებული ბოლო კვლევის მონაცემები.
თუ რა ვითარებაა საქართველოში ამ კუთხით, რომელი წყაროდან იღებს ინფორმაციას ქართული საზოგადოება ამა თუ იმ წარმატებული კომპანიების შესახებ, ჩემს მიერ ჩატარებულ იქნა კვლევა.
კვლევისათვის ქართულ ბაზარზე არსებული 5 წარმატებული კომპანია შეირჩა. რესპონდენტებს დაესვათ კითხვა, თუ რა წყაროებიდან იღებენ ინფორმაციას ამ კომპანიების შესახებ. გამოიკითხა 18-წლის ზემოთ ასაკის მქონე 100 ადამიანი. წარმატებული ქართული კომპანიების მაგალითზე დავინახეთ რომ დღევანდელ რეალობაში კიბერსივრცე უმნიშვნელოვანეს ადგილად იქცა და ონლაინ სივრცეში არსებობის გარეშე თანამედროვე ბიზნესის ან ნებისმიერი სახის ორგანიზაციის არსებობა პრაქტიკულად წარმოუდგენელია.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1807
Appears in Collections:სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Thinikashvili.pdfახალი ამბების ჟურნალისტიკა და პიარი კიბერსივრცეში1.02 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

166
checked on May 4, 2024

Download(s)

773
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.