Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1800
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorქარჩავა, ლოიდka
dc.contributor.authorZhorzholiani, Anien
dc.contributor.authorჟორჟოლიანი, ანიka
dc.date.accessioned2020-05-07T08:25:24Z-
dc.date.available2020-05-07T08:25:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1800-
dc.description.abstractThis master paper examines the influence of corporate culture on the orgzaning process of international companies The aim of the study is to analyse the principles and methods that any international company needs while formulating its organizational culture and the objections the organizational culture has while the company enters the global market. Besides, the paper examines the approaches that improves the impact of organizational culture on the management of international companies. The thesis researches the essence and the importance of corporate culture in the running process of international companies. Besides, it examines the problems and peculiarities that corporate culture falls while entering the global market and the way to solve them. The paper especially focuses on the influence of country's national tradiotions on the corporate culture and then, on the influence of organizational culture on the managment of international companies. Underlining the issues discussed in the survey aims to analyze, evaluate and logically conclude information about the study object, which will be interesting for any person interested in this topic. The research has shown that organizational culture takes huge role in the success of any organization.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომში შესწავლილი საკითხები საშუალებას გვაძლევს დავინახოთ იმ გავლენის თავისებურებები, რომელსაც ორგანიზაციული კულტურა ახდენს საერთაშორისო კომპანიების მართვის პროცესებზე. მოცემული კვლევა წარმოადგენს მცდელობას გააანალიზოს ის პრინციპები და მეთოდები, რაც ნებისმიერ საერთაშორისო კომპანიას ჭირდება ორგანიზაციული კულტურის ჩამოყალიბების პროცესში და ასევე ის წინააღმდეგობები, რომელსაც კორპორატიული კულტურა აწყდება გლობალურ ბაზარზე გასვლის პერიოდში. ამას გარდა, ნამშრომში განხილულია ის მიდგომები და პრობლემის გადაჭრის გზები, რომელიც ხელს უწყობს სხვადასხვა ხარვეზის აღმოფხვრას და სრულყოფს ორგანიზაციული კულტურის გავლენას საერთაშორისო კომპანიების მართვაზე. ნაშრომში განსაკუთრებული ყურადღება ექცევა ქვეყნის ეროვნული ტრადიციების გავლენას ორგანიზაციულ კულტურაზე და შემდგომ ამ ორგანიზაციული კულტურის გავლენა საერთაშორისო კომპანიების მართვაზე. ნაშრომში განხილულია ორგანიზაციული კულტურის არსი და მნიშვნელობა ნებისმიერი კომპანიის მართვის პროცესში, ასევე, ის პრობლემები და თავისებურებები, რასაც კორპორატიული კულტურა აწყდება საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის დროს და ამ პრობლემების გადაჭრის გზები. კვლევაში განხილული საკითხებზე ხაზგასმა მიზნად ისახავს საკვლევი ობიექტის ირგვლივ არსებული ინფორმაციის გაანალიზებას, შეფასებას და ლოგიკური დასკვნის გამოტანას, რომელიც საინტერესო იქნება ამ თემით დაინტერესებული ნებისმიერი პირისთვის. ჩატარებულმა კვლევამ ცხადყო, რომ ნებისმიერი ორგანიზაციის წარმატებაში დიდ როლს იკავებს ორგანიზაციული კულტურა.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectორგანიზაციული კულტურაka
dc.subjectსაერთაშორისო ბიზნესიka
dc.subjectსაქართველოს ბაზარიka
dc.titleInfluence of organizational culture on the orgzaning process of international companiesen
dc.titleორგანიზაციული კულტურის გავლენა საერთაშორისო კომპანიების მართვაზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ani Jorjoliani Samagistro.pdfორგანიზაციული კულტურის გავლენა საერთაშორისო კომპანიების მართვაზე856.78 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

108
checked on May 20, 2024

Download(s)

4,491
checked on May 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.