Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/180
Title: პროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის ეფექტის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე (საქართველოს მაგალითზე)
Authors: მჟავია, ნათია 
Keywords: საერთაშორის ბიზნესი;საერთაშორისო ვაჭრობა;პროდუქტის წარმოშობა
Issue Date: 2019
Description: 
მეოცე საუკუნის მეორე ნახევარში დაფიქსირდა საერთაშორისო ვაჭრობის სწრაფი ზრდა, რამაც მარკეტინგის მეცნიერების სფეროში ახალი კვლევების ჩატარების აუცილებლობა განაპირობა. მარკეტინგში კვლევის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი სფეროა „პროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის ეფექტის“ შესწავლა, რომელიც განვითარებადი და განვითარებული ქვეყნების მომხმარებლის მიერ პროდუქტის აღქმასა და შეფასებას ეფუძნება. მრავალი სამეცნიერო ნაშრომი ადასტურებს პროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის შესახებ ინფორმაციის ეფექტს პროდუქტის შეფასებაში.
URI: https://openscience.ge/handle/1/180
Appears in Collections:დისერტაციები

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Natia Mjavia.pdfპროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის ეფექტის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე1.09 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

22
checked on Nov 25, 2019

Download(s)

60
checked on Nov 25, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.