Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1796
Title: Marketing research of Georgian banking products market
საქართველოს საბანკო პროდუქტების ბაზრის მარკეტინგული კვლევა
Authors: Ebralidze, Sopiko 
ებრალიძე, სოფიკო 
Advisor: ბერიკაშვილი, ლია 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Institution: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: ქართული საბანკო პროდუქტები
საბანკო საქმიანობის ევოლუცია
საბანკო მარკეტინგი
საბანკო სისტემა
Issue Date: 2019
Publisher: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Based on the fact that one of the leading places in Georgian business is in the banking sector. The reasons for our interest in the theme are clear. The banking finance sector leads to better, as well as the well-being of the country and the population.
Presented master’s paper analyzed and described Georgian banking products, also presented the stages of development of banking activities. There are ways to build banking products and what is the importance of thme, also there are the results of the advertised marketing research. The evolution of banking activities discussed in the firs charpet of the paper, as well ase the review of commercial banks and the role of bank marketing in the banking system are defined.
The second chapter deals with the bankinf system of the two leading countries and their products, there are also statistical data abour the leading banks of the two countries.
The third chapter reviewed deals with the banking products on the Georgian market, also discussed the products of the two leading banks in Georgia, as well as the results of the reaserch, which determine the dependence of consumers towards bankig products.
In the introduction on the study, the purpose and sequence of research is defind, also theme’s actuality, theoretical and methodological basis of research, the scientific noveltry of the work, subject matter and object.

იქედან გამომდინარე, რომ დღეს ქართულ ბიზნესში ერთ-ერთი წამყვანი ადგილი საბანკო-საფინანსო სფეროს უკავია, ნათელია თემით ჩვენი დაინტერესების მიზეზები. საბანკო სფერო უკეთესობისკენ წარმართავს, როგორც საკუთარ კეთილდღეობას, ასევე ქვეყნისა და მოსახლეობის კეთილდღეობაზეც ახდენს გავლენას.
წარმოდგენილ სამაგისტრო ნაშრომში გაანალზებული და აღწერილია ქართული საბანკო პროდუქტები, წარმოდგენილია საბანკო საქმიანობის განვითარების ეტაპები, დასახულია გზები თუ როგორ შეიძლება
განვითარდეს საბანკო პროდუქტები და რა მნიშვნელობა ენიჭება მათ.
ნაშრომის პირველ თავში განხილულია საბანკო საქმიანობის ევოლუცია, ასევე მიმოხილულია კომერციული ბანკები და განსზღვრულია საბანკო მარკეტინგის როლი საბანკო სისტემაში.
მეორე თავში განხილულია ორი წამყვანი ქვეყნის საბანკო სისტემა და მათი პროდუქტები, გადმოცემულია სტატისტიკური მონაცემები ამ ორი
ქვეყნის წანყვანი ბანკების შესახებ.
მესამე თავში განხილულია საქართველოს ბაზარზე არსებული საბანკო პროდუქტები; განხილულია საქართველოს ორი წამყვანი ბანკის პროდუქტები, ასევე წარმოდგენილია კვლევა, რომელიც მომხმარებლების დამოკიდებულებას განსაზღვრავს საბანკო პროდუქტების მიმართ.
ნაშრომის შესავალში განსაზღვრული გახლავთ კვლევის მიზანი და ამოცანები, თემის აქტუალურობა, კვევის თეორიული და მეთოდოლოგიური საფუძვლები, ნაშრომის მეცნიერული სიახლე, კვლევის საგანი და ობიექტი.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1796
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Sophiko Ebralidze Samagistro.pdfსაქართველოს საბანკო პროდუქტების ბაზრის მარკეტინგული კვლევა1.53 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

114
checked on Mar 2, 2024

Download(s)

953
checked on Mar 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.