Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1792
Title: International Marketing of Touristic Services
ტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგი
Authors: Chukhrukidze, Teo 
ჩუხრუკიძე, თეონა 
Advisor: კობახიძე, დიმიტრი 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Institution: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: საქართველოში ტურისტული სერვისები
ტურისტული კომპანები
ონლაინ სერვისები
Issue Date: 2019
Publisher: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The aim of the presented work is to overview the development of international marketing and rising trends in tourist services. The thesis will analyze existing tourist services in Georgia by studying what type of services are used by Tourist Agencies and to what extent are the services digitally integrated.
The thesis is composed of 60 electronically typed pages. Discussed objectives and points in the work:
• Overview of international marketing development and rising trends in tourist services;
• Analysis of current trends of tourist services in Georgia.

წარმოდგენილის ნაშრომის მიზანია ტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგის განვითარებისა და თანამედროვე მიღწევების მიმოხილვა. საქართველოში ტურისტული სერვისების დღევანდელი მდგომარეობის ანალიზი, თუ რა სერვისებს იყენებენ საქართველოში ტურისტული კომპანები და რამდენად ინტერგრირებული ონლაინ სერვისები გავქვს.
ნაშრომის შესრულებულია 60 კომპიუტერულ ნაბეჭდ გვერდზე. განხილული ნაშრომის მიზნები და ამოცანები:
• ტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგის განვითარებისა და თანამედროვე მიღწევების მიმოხილვა;
• საქართველოში ტურისტული სერვისების დღევანდელი მდგომარეობის ანალიზი.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1792
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Teona Chukhrukidze Samagistro.pdfტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგი1.46 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

96
checked on Apr 30, 2024

Download(s)

369
checked on Apr 30, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.