გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1791
სათაური: ციფრული მარკეტინგის გავლენა ქართულ მედიაზე
ავტორები: ცირეკიძე, თამთა 
ხელმძღვანელი: კობახიძე, დიმიტრი 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: digital marketing
internet marketing
marketing in social media
integrated marketing information systems
ციფრული მარკეტინგი
ქართული სოციალური მედია
ინტერნეტ-მარკეტინგი
ინტეგრირებული მარკეტინგული საინფორმაციო სისტემები
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
The essence of digital marketing is the essence and characteristics of the digital marketing, its role and development stages, which initially formulate modern social media and the study of the interdependence dose of each other. Digital marketing dominance research on social media is particularly important for those companies who are trying to be able to position the market in a short time and financial cost and cover a wide audience more efficient than traditional marketing. The task of the research is to examine the situation in this regard in Georgia and whether the Georgian society and companies are ready to develop social media development trends.
The purpose of the research is to develop new models for companies existing in Georgia that increase the quality and efficiency of their activities in the future.
According to the results of the survey, digital technology and social media are truly the achievements of humanity that can be used to develop efficient models in order to be able to achieve their goals and tasks in the future.

ნაშრომში „ციფრული მარკეტინგის გავლენა ქართულ სოციალურ მედიაზე“ განხილულია ციფრული მარკეტინგის არსი და თავისებურებები, მისი როლი და განვითარების ეტაპები, რომელიც საწყისად უდევს თანამედროვე სოციალური მედიის ფორმირებას და მათი ერთმანეთზე ურთიერთდამოკიდებულების დოზის შესწავლის საკითხს. სოციალურ მედიაზე ციფრული მარკეტინგის დომინირების კვლევა განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ისეთი კომპანიებისთვის, რომლებიც ცდილობენ ნაკლები დროისა და ფინანსური ხარჯით შეძლონ ბაზარზე პოზიციონირება და ფართო აუდიტორიის დაფარვა გაცილებით ეფექტიანად ვიდრე ეს შესაძლებელი იქნება ტრადიციული მარკეტინგის შემთხვევაში. კვლევის ამოცანაა შეისწავლოს თუ რა მდგომარეობაა ამ კუთხით საქართველოში და არის თუ არა მზად ქართული საზოგადოება და კომპანიები ფეხი აუწყოს სოციალური მედიის განვითარების ტენდენციებს. კვლევის მიზანს წარმოადგენს საქართველოში არსებული კომპანიებისთვის იმ ახალი მოდელების შემუშავება, რომელიც გაზრდის მომავალში მათი საქმიანობის ხარისხს და ეფექტურობას.
კვლევის შედეგების მიხედვით შეიძლება თამამად ვთქვათ, რომ ციფრული ტექნოლოგიები და სოციალური მედია ნამდვილად არის კაცობრიობის ის მიღწევა, რომელიც კომპანიებმა შეიძლება გამოიყენოს ეფექტური მოდელების შესამუშავებლად, რათა მომავალში მართივად შეძლონ საკუთარი მიზნებისა და ამოცანების მართივად შესრულება.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1791
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Tamta Tsirekidze Samagistro.pdfციფრული მარკეტინგის გავლენა ქართულ მედიაზე1.19 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

377
checked on May 22, 2024

გადმოწერა

1,561
checked on May 22, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.