Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1736
Title: ბიოლოგიის სწავლების სხვადასხვა მეთოდის გამოყენება ადამიანის ჯანმრთელობაზე მოქმედი გარემოს მავნე ფაქტორების შესწავლისას
Authors: სახელაშვილი, ნათია 
Advisor: კეკოშვილი, თამილა 
Degree Name: განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: მასწავლებელთა განათლების სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Gori State Teaching University 
გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Education, Exact and Natural Sciences 
განათლების, ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: ბიოლოგიის სწავლების სტრატეგიები
„ჯანმრთელობა და გარემო“
დამოკიდებულების წარმოქმნა
Issue Date: 2019
Publisher: Gori State Teaching University 
გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The usage of different of teaching methods while giving slasses to 9th graders about harmful environmental factors that affect human health.
The actuality of the topic: one of the most important factors that affect human health is the way of life which includes: healthy diet, physical activity, refusing unhealthy activities, good hygiene. Those topics must be taught thoroughly on biology lessons.
Goals and tasks: In order to achieve the result which the standards of biology require, it is vital to plan the process of lessons and realize it. Usage of various methods and means of teaching, carrying out the scientific practices - those are the tasks that teachers face on the way to teach the students what factors affect health and how.
The subject and object of research: the subject of research is to determine what teenagers know about living a healthy life and whether they implement that knowledge in life. The objects of research are the pupils of primary school.
The results and news: research and project-based teaching, different activities and usage of scientific practices increase awareness of students and promote a healthy way of life which is essential for a healthy life.

თემის აქტუალობა: ადამიანის ჯანმრთელობის განმსაზღვრელ მნიშვნელოვან ფაქტორს მისი ცხოვრების წესი წარმოადგენს, რაც გულისხმობს ჯანსაღ კვებას, ფიზიკურ აქტივობას, მავნე ჩვევებზე უარის თქმას, პირადი ჰიგიენის წესების დაცვას. ბიოლოგიის გაკვეთილზე ამ საკითხების სხვადასხვა მეთოდების გამოყენებით საფუძვლიანად სწავლება ძალიან აქტუალური და მნიშვნელოვანია.
მიზნები და ამოცანები: ბიოლოგიის სტანდარტით გათვალისწინებული შედეგის მისაღწევად მნიშვნელოვანი როლი ენიჭება საგაკვეთილო პროცესის დაგეგმვას და განხორციელებას. სწავლების მრავალფეროვანი მეთოდების, საშუალებების გამოყენება, სამეცნიერო პრაქტიკების განხორციელება - ყველა ეს ის ამოცანაა, რომელიც დგას მასწავლებლის წინაშე, რათა მიაღწიოს მიზანს - საფუძვლიანად შეასწავლოს მოსწავლეებს ადამიანის ჯანმრთელობაზე მოქმედი გარემო ფაქტორების გავლენა.
კვლევის საგანი და ობიექტი: კვლევის საგანს წარმოადგენს იმის განსაზღვრა, თუ როგორია მოზარდების ცნობიერება ცხოვრების ჯანსაღი წესის შესახებ და რამდენად იცავენ მას ყოველდღიურ ცხოვრებაში. სკოლის საბაზო საფეხურის მოსწავლეები წარმოადგენენ კვლევის ობიექტს.
შედეგები და სიახლე: კვლევაზე, პროექტზე დაფუძნებული სწავლება, სხვადასხვა აქტივობების, სამეცნიერო პრაქტიკების გამოყენება ამაღლებს მოსწავლეთა ცნობიერებას და ხელს უწყობს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დანერგვას, რაც მათი ჯანმრთელი ცხოვრების საწინდარია.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1736
Appears in Collections:განათლების, ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Sakhelashvili.pdfბიოლოგიის სწავლების სხვადასხვა მეთოდის გამოყენება ადამიანის ჯანმრთელობაზე მოქმედი გარემოს მავნე ფაქტორების შესწავლისას579.38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

233
checked on Apr 19, 2024

Download(s)

772
checked on Apr 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.