Please use this identifier to cite or link to this item:
https://openscience.ge/handle/1/1723
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი | ka |
dc.contributor | სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი | ka |
dc.contributor.advisor | ოსაძე, ლალი | ka |
dc.contributor.author | კასრაძე, მარიკა | ka |
dc.date.accessioned | 2020-04-10T09:08:39Z | - |
dc.date.available | 2020-04-10T09:08:39Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | https://openscience.ge/handle/1/1723 | - |
dc.description.abstract | The Master’s work refers to Georgian educational market and research of examining knowledge of students and the assessment practices at high school. It is generally known how important role has evaluation in the process of functioning of the high school. In addition to the fact that it has a great educational function, it also provides comprehensive information to all the interested parties- the students understand what stage they are on their development, professor-teachers are taught, how to reach goal of a particular student and how to plan for the future study process, and the state receives information on the results obtained by the assessment of students, how the learning and teaching process takes place, what are achievements and shortcomings, and by taking into consideration this data, determines the state policy on this issue. | en |
dc.description.abstract | სამაგისტრო ნაშრომი ეხება საქართველოს საგანმანათლებლო ბაზრისა და უმაღლეს სკოლაში სტუდენტთა ცოდნის შემოწმებისა და შეფასების საკითხებს. საზოგადოდ ცნობილია, რამდენად მნიშვნელოვანია საქართველოს საგანმანათლებლო ბაზარი, ასევე დიდი როლი აქვს მინიჭებული შეფასებას უმაღლესი სკოლის ფუნქციონირების პროცესში. გარდა ამისა, მას აქვს უდიდესი აღმზრდელობითი ფუნქცია, ასევე, მისისაშუალებითამომწურავინფორმაციასიღებს, მასთანდაკავშირებულიყველადაინტერესებულიმხარე - სტუდენტები აცნობიერებენ, რომელ ეტაპზე არიან თავიანთი განვითარების გზაზე, ხოლო პროფესორ-მასწავლებლები ხვდებიან, რამდენად სწორი და შესაბამისია მათ მიერ შერჩეული და გამოყენებული სწავლების მეთოდები. | ka |
dc.language.iso | ka | - |
dc.publisher | Gori State Teaching University | en |
dc.publisher | გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი | ka |
dc.subject | საგანმანათლებლო ბაზარი | ka |
dc.subject | ცოდნის შემოწმება | ka |
dc.subject | ცოდნის შეფასება | ka |
dc.title | საქართველოს საგანმანათლებლო ბაზარი და უმაღლეს სკოლაში სტუდენტის ცოდნის შემოწმება-შეფასების საკითხები | ka |
dc.title.alternative | უმაღლესი განათლების პირველ-მეორე საფეხურზე | ka |
dc.type | master thesis | en |
dc.type | სამაგისტრო ნაშრომი | ka |
thesis.degree.name | განათლების მენეჯმენტის მაგისტრი | ka |
thesis.degree.level | 1 | - |
thesis.degree.discipline | განათლების სფეროს ხელმძღვანელობისა და მართვის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა | ka |
dc.contributor.institution | Gori State Teaching University | en |
dc.contributor.institution | გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი | ka |
dc.contributor.faculty | Faculty of Social Sciences, Business and Law | en |
dc.contributor.faculty | სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი | ka |
item.languageiso639-1 | ka | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.openairetype | master thesis | - |
item.openairetype | სამაგისტრო ნაშრომი | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
Appears in Collections: | სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Samagistro Kasradze.pdf | საქართველოს საგანმანათლებლო ბაზარი და უმაღლეს სკოლაში სტუდენტის ცოდნის შემოწმება-შეფასების საკითხები (უმაღლესი განათლების პირველ-მეორე საფეხურზე) | 843.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
114
checked on May 4, 2024
Download(s)
65
checked on May 4, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.