Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1723
Title: საქართველოს საგანმანათლებლო ბაზარი და უმაღლეს სკოლაში სტუდენტის ცოდნის შემოწმება-შეფასების საკითხები
Other Titles: უმაღლესი განათლების პირველ-მეორე საფეხურზე
Authors: კასრაძე, მარიკა 
Advisor: ოსაძე, ლალი 
Degree Name: განათლების მენეჯმენტის მაგისტრი
Degree Discipline: განათლების სფეროს ხელმძღვანელობისა და მართვის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Gori State Teaching University 
გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social Sciences, Business and Law 
სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი 
Keywords: საგანმანათლებლო ბაზარი
ცოდნის შემოწმება
ცოდნის შეფასება
Issue Date: 2019
Publisher: Gori State Teaching University 
გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The Master’s work refers to Georgian educational market and research of examining knowledge of students and the assessment practices at high school. It is generally known how important role has evaluation in the process of functioning of the high school.
In addition to the fact that it has a great educational function, it also provides comprehensive information to all the interested parties- the students understand what stage they are on their development, professor-teachers are taught, how to reach goal of a particular student and how to plan for the future study process, and the state receives information on the results obtained by the assessment of students, how the learning and teaching process takes place, what are achievements and shortcomings, and by taking into consideration this data, determines the state policy on this issue.

სამაგისტრო ნაშრომი ეხება საქართველოს საგანმანათლებლო ბაზრისა და უმაღლეს სკოლაში სტუდენტთა ცოდნის შემოწმებისა და შეფასების საკითხებს. საზოგადოდ ცნობილია, რამდენად მნიშვნელოვანია საქართველოს საგანმანათლებლო ბაზარი, ასევე დიდი როლი აქვს მინიჭებული შეფასებას უმაღლესი სკოლის ფუნქციონირების პროცესში. გარდა ამისა, მას აქვს უდიდესი აღმზრდელობითი ფუნქცია, ასევე, მისისაშუალებითამომწურავინფორმაციასიღებს, მასთანდაკავშირებულიყველადაინტერესებულიმხარე - სტუდენტები აცნობიერებენ, რომელ ეტაპზე არიან თავიანთი განვითარების გზაზე, ხოლო პროფესორ-მასწავლებლები ხვდებიან, რამდენად სწორი და შესაბამისია მათ მიერ შერჩეული და გამოყენებული სწავლების მეთოდები.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1723
Appears in Collections:სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Kasradze.pdfსაქართველოს საგანმანათლებლო ბაზარი და უმაღლეს სკოლაში სტუდენტის ცოდნის შემოწმება-შეფასების საკითხები (უმაღლესი განათლების პირველ-მეორე საფეხურზე)843.74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

112
checked on Apr 19, 2024

Download(s)

65
checked on Apr 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.