Please use this identifier to cite or link to this item:
https://openscience.ge/handle/1/1717
Title: | მასწავლებლის პროფესიის პრესტიჟულობის ინდიკატორები ოცდამეერთე საუკუნის სკოლაში | Authors: | მარიამიძე, რატი | Advisor: | გიგაშვილი, ეკატერინე | Degree Name: | განათლების მაგისტრი | Degree Discipline: | მასწავლებელთა განათლების სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა | Degree Level (0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral): | 1 | Institution: | Gori State Teaching University გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი |
Faculty: | Faculty of Education, Exact and Natural Sciences განათლების, ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი |
Keywords: | მასწავლებლის პროფესია მასწავლებლის ახალი იმიჯი განათლების სისტემა |
Issue Date: | 2019 | Publisher: | Gori State Teaching University გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი |
Abstract: | The subject of the research is a study of one of the most important issues in the education system, the prestige of a teacher and the factors affecting it, on the example of a survey conducted in Shida Kartli, namely Gori public schools. The reason for being interested in the issue is the absence of teachers' motivation and consequently the sharp decrease in the prestige of the teacher's profession, on the background of the endless cascade of ongoing reforms in the general education system. The goal of the research is to study the factors affecting the prestige of the teacher's profession and to reveal the indicators. The tasks are: • To Explore historical development of formation of teacher's profession, review of literature; • To explore the teacher's prestige on the example of Gori public schools; • To elaborate measuring indicators of the teacher's prestige; • To explore the attitude towards the profession as a teacher; • To develop recommendations for improvement teacher's prestige indicators; Main outcome and innovation: Creating a professional self-development model after taking into consideration the factors affecting the teacher's prestige. ნაშრომის კვლევის საგანს წარმოადგენს განათლების სისტემის ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი საკითხის, მასწავლებლის პრესტიჟისა და მასზე მოქმედი ფაქტორების შესწავლა შიდა ქართლის, კერძოდ ქ. გორის საჯარო სკოლებში ჩატარებული მოკლვლევის მაგალითზე. საკითხით დაინტერესების წინაპირობას წარმოადგენს ზოგადი განათლების სისტემაში მიმდინარე რეფორმების დაუსრულებელი კასკადის ფონზე, მასწავლებელთა მოტივაციის არ არსებობა და შესაბამისად, მასწავლებლის პროფესიის პრესტიჟულობის მკვეთრი დაქვეითება. ნაშრომის მიზანია მასწავლებლის პროფესიის პრესტიჟზე მოქმედი ფაქტორების შესწავლა და ინდიკატორების გამოვლენა. ამოცანებია: • მასწავლებლის პროფესიის ჩამოყალიბების ისტორიული განვითარების შესწავლა, ლიტერატურის მიმოხილვა; • მასწავლებლის პრესტიჟზე მოქმედი ფაქტორების შესწავლა ქ.გორის საჯარო სკოლების მაგალითზე; • მასწავლებლის პრესტიჟულობის საზომი ინდიკატორების შემუშავება; • მასწავლებლის პროფესიისადმი დამოკიდებულების შესწავლა; • მასწავლებლის პრესტიჟულობის მაჩვენებლების გაუმჯობესებისთვის რეკომენდაციების შემუშავება; ძირითადი შედეგი და სიახლე: მასწავლებლის პრესტიჟზე მოქმედი ფაქტორების გათვალისწინებით პროფესიული თვითგანვითარების მოდელის შექმნა. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/1717 |
Appears in Collections: | განათლების, ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Samagistro Mariamidze.pdf | მასწავლებლის პროფესიის პრესტიჟულობის ინდიკატორები ოცდამეერთე საუკუნის სკოლაში | 821.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
250
checked on Aug 1, 2024
Download(s)
3,430
checked on Aug 1, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.