Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1643
Title: Marketing communications system in international business
მარკეტინგული კომუნიკაციების სისტემა საერთაშორისო ბიზნესში
Authors: Chevik, Ketevan 
ჩევიქი, ქეთევან 
Advisor: დალაქიშვილი, რუსუდან 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტში
Degree Discipline: საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Institution: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: მარკეტინგი
მარკეტინგული კომუნიკაციები
გლობალური ბაზარი
ქართული ბიზნესი
Issue Date: 2020
Publisher: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
In the conditions of total globalization, nothing remains for a small country like Georgia except to analyze an international practice, to study it and to adapt it to Georgian reality, to make a detailed analysis of what the marketing systems are in the international market and then to transfer this experience to the domestic economy.
This magistracy work covers marketing communications existed in the international business that are one of the high phases in the international marketing, the marketing systems in the international market are considered in details and this work is a guide for those interested in pursuing the business growth and development using the knowledge in the field of the international marketing.
The first charter of the work covers the marketing processes and their influence to the business.
The second charter of the work covers the integrated market communication means and their features that includes the direct marketing, personal procurements, advertising, stimulation of the procurements and public relations (PR).
The third charter of the work covers a role of the integrated communication in the entering the global markets, including prospects of the developing countries in the global markets and marketing, marketing channels and the values supply chain.
The fourth charter of the work covers Georgia's example on global marketing, Georgian business prospects and strategies to penetrate the world market.
In the fifth chapter is used research of the the effectiveness of integrated marketing in Georgian reality.

ტოტალური გლობალიზაციის პირობებში, ისეთი განვითარებადი ეკონომიკის მქონე ქვეყანას, როგორიც საქართველოა, სხვა არაფერი დარჩენია, თუ არა საერთაშორისო პრაქტიკის გაანალიზება, შესწავლა და ქართულ რეალობაზე ადაპტირება, დეტალური ანალიზი, თუ რა არის მარკეტინგული სისტემები საერთაშორისო ბაზარზე და შემდგომ ამ გამოცდილების ქვეყნის შიდა ეკონომიკაში გადმოტანა.
სამაგისტრო ნაშრომი „მარკეტინგული კომუნიკაციების სისტემა საერთაშორისო ბიზნესში“ ეხება საერთაშორისო ბიზნესში არსებულ მარკეტინგულ კომუნიკაციებს, რომელიც ერთ-ერთი მაღალი ფაზაა საერთაშორისო მარკეტინგში, ნაშრომი დეტალურად მიმოიხილავს მარკეტინგულ სისტემებს და მარკეტინგული კომუნიკაციების როლს საერთაშორისო ბაზარზე .
ნაშრომის პირველ თავში - განხილულია მარკეტინგული პროცესები და მათი გავლენა ბიზნესზე
მეორე თავი ეხება ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციის საშუალებებს და მათ თავისებურებებს, რაც მოიცავს პირდაპირ მარკეტინგს, პერსონალურ გაყიდვებს, რეკლამას, გაყიდვების სტიმულირებასა და საზოგადოებასთან ურთიერთობას.
ხოლო, მესამე თავში განხილულია ინტეგრირებული კომუნკაციის როლი გოლბალურ ბაზრებზე შესვლისთვის, მათ შორის, განვითარებადი ქვეყნების პერსპექტივა გლობალურ ბაზრებზე და მარკეტინგი, მარკეტინგიული არხები და ფასეულობათა მიწოდების ქსელი.
მეოთხე თავში საუბარია გლობალურ მარკეტინგზე საქართველოს მაგალითზე, ქართული ბიზნესის პერსპექტივებსა და მსოფლიო ბაზარზე შეღწევის სტრატეგიებზე.
მეხუთე თავში გამოყენებულია კვლევა, ინტეგრირებული მარკეტინგის
ეფექტიანობაზე, ქართულ სინამდვილეში.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1643
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ketevan Cheviki Samagistro.pdfმარკეტინგული კომუნიკაციების სისტემა საერთაშორისო ბიზნესში548.23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

229
checked on Apr 29, 2024

Download(s)

2,994
checked on Apr 29, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.