Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1614
Title: ბავშვის სკოლისათვის მომზადების პრობლემები სკოლამდელ განათლებაში
Authors: დავითაძე, მაია 
Keywords: სკოლამდელი განათლება;სკოლამდელი აღზრდის მასწავლებელი;საგანმანათლებლო სტანდარტები;სასკოლო მზაობა
Issue Date: 2019
Abstract: 
წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტის განათლების მაგისტრანტის მაია დავითაძის ნაშრომში „ბავშვის სკოლისათვის მომზადების პრობლემები სკოლამდელ განათლებაში”. ნაშრომში განხილულია უახლესი კვლევები ადრეული განათლების მნიშვნელობასთან დაკავშირებით. კვლევაში აღწერილი სხვადასხვა ქვეყნების მონაცემები სანდო და სასარგებლოა.
განზოგადებულია სკოლამდელი აღზრდის საკვალიფიკაციო მოთხოვნები, პროფესიული სტანდარტისა და სხვა ჩარჩო დოკუმენტების მიხედვით. განხილულია სიახლეები აღმზრდელ-პედაგოგის განათლებაში.
კვლევის მიზანია ადრეული (სკოლამდელი) განათლების როლისა და მნიშვნელობის განსაზღვრა ბავშვის სკოლისათვის მოსამზადებლად.

For the thesis “"Problems of Children Preparation for Pre-School Education" by Maya Davitadze, a postgraduate student of Education at Georgian Patriarchate St. Tbel Abuserisde Teaching University.
The work deals with the latest research on the importance of early education. Data from various countries described in the survey are reliable and useful.
The qualification requirements for preschool education are generalized according to professional standards and other framework documents. The novelties in pre-school education are discussed.
The goal of the research is to determine the role and importance of early (pre-school) education for the children’s preparation for primary school.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1614
Appears in Collections:დისერტაციები

Files in This Item:
File Description SizeFormat
maia davitadze samagistro.pdfბავშვის სკოლისათვის მომზადების პრობლემები სკოლამდელ განათლებაში749.02 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

4
checked on Feb 29, 2020

Download(s)

5
checked on Feb 29, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.