Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Universities
  3. Georgian Patriarchate St. Tbel Abuseridze Teaching University
  4. ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
  5. ბავშვის სკოლისათვის მომზადების პრობლემები სკოლამდელ განათლებაში
 
  • Details
Options

ბავშვის სკოლისათვის მომზადების პრობლემები სკოლამდელ განათლებაში

Date Issued
2019
Author(s)
დავითაძე, მაია  
Advisor(s)
დედა ბარბარე ( ციალა მეგრელაძე)  
Institution
საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი  
Faculty
ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი  
URI
https://openscience.ge/handle/1/1614
Abstract
For the thesis “"Problems of Children Preparation for Pre-School Education" by Maya Davitadze, a postgraduate student of Education at Georgian Patriarchate St. Tbel Abuserisde Teaching University.
The work deals with the latest research on the importance of early education. Data from various countries described in the survey are reliable and useful.
The qualification requirements for preschool education are generalized according to professional standards and other framework documents. The novelties in pre-school education are discussed.
The goal of the research is to determine the role and importance of early (pre-school) education for the children’s preparation for primary school.
Subjects

სკოლამდელი განათლება

სკოლამდელი აღზრდის მა...

საგანმანათლებლო სტანდ...

სასკოლო მზაობა

Degree Name
განათლების მაგისტრი
Degree Discipline
განათლება
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

maia davitadze samagistro.pdf

Description
ბავშვის სკოლისათვის მომზადების პრობლემები სკოლამდელ განათლებაში
Size

749.02 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):f618bc7991a1352a56d944d3466f346c

Communities & Collections Research Outputs Fundings & Projects People
  • Terms and Conditions of Use
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Contact