გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1613
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorსანიკიძე, ჰამლეტka
dc.contributor.authorთურმანიძე, ლიკაka
dc.date.accessioned2020-02-13T12:45:53Z-
dc.date.available2020-02-13T12:45:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1613-
dc.description.abstractThe master thesis "The Role of Internet Marketing in the Development of Agribusiness" discusses the role, importance, use of the latest trends and tools in the international economy. The paper analyzes innovative methods of internet marketing and the need to use them to attract and sell customers. One of the key areas of today's economy is agribusiness that is competitive, whose growth and profitability cannot be achieved without properly designed and planned Internet marketing. The essay also covers the current state and prospects of agribusiness in Georgia. In researching these issues we rely on scientific literature, textbooks, statistical material, diagrams, internet resources.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომში ,,ინტერნეტ-მარკეტინგის როლი აგრობიზნსის განვითრებაში“ განხილულია ინტერნეტ-მარკეტინგის როლი, მნიშვნელობა, უახლესი ტენდენციებისა და ინსტრუმენტების გამოყენება საერთაშორისო ეკონომიკაში. ნაშრომში გაანალიზებულია ინტერნეტ-მარკეტინგის ინოვაციური მეთოდები და მათი გამოყენების აუცილებლობა მომხმარებელთა მოზიდვისა და პროდუქციის გასაღების მიზნით. დღეს ეკონომიკის ერთ-ერთი სფეროს, აგრობიზნესის მთავარი მახასიათებელი კონკურენტუნარიანობაა, რომლის ზრდა და სათანადო მოგების მიღება შეუძლებელია სწორად შემუშავებული და დაგეგმილი ინტერნეტ-მარკეტინგის გარეშე. ნაშრომში გაშუქებულია ასევე საქართველოში აგრობიზნესის ინოვაციური არსებული მდგომარეობა და პერსპექტივები, საუბარია ინტერნეტ-მარკეტინგის უდიდეს მნიშვნელობაზე აგრობიზნესის განვითარების ხელშეწყობისათვის. აღნიშნული საკითხების კვლევაში ვეყრდნობით სამეცნიერო ლიტერატურას, სახელმძღვანელოებს, სტატისტიკურ მასალას, დიაგრამებს, ინტერნეტ-რესურსებს.ka
dc.language.isoka-
dc.subjectინტერნეტ-მარკეტინგიka
dc.subjectაგრობიზნესიka
dc.titleინტერნეტ-მარკეტინგის როლი აგრობიზნესის განვითარებაშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyაგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
ჩანს კოლექციებში:აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
lika turmanidze samagistro.pdfინტერნეტ-მარკეტინგის როლი აგრობიზნესის განვითარებაში654.71 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

159
checked on May 3, 2024

გადმოწერა

1,547
checked on May 3, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.