Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Universities
  3. Georgian Patriarchate St. Tbel Abuseridze Teaching University
  4. აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
  5. ინტერნეტ-მარკეტინგის როლი აგრობიზნესის განვითარებაში
 
  • Details
Options

ინტერნეტ-მარკეტინგის როლი აგრობიზნესის განვითარებაში

Date Issued
2019
Author(s)
თურმანიძე, ლიკა  
Advisor(s)
სანიკიძე, ჰამლეტ  
Institution
საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი  
Faculty
აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი  
URI
https://openscience.ge/handle/1/1613
Abstract
The master thesis "The Role of Internet Marketing in the Development of Agribusiness" discusses the role, importance, use of the latest trends and tools in the international economy.
The paper analyzes innovative methods of internet marketing and the need to use them to attract and sell customers. One of the key areas of today's economy is agribusiness that is competitive, whose growth and profitability cannot be achieved without properly designed and planned Internet marketing. The essay also covers the current state and prospects of agribusiness in Georgia.
In researching these issues we rely on scientific literature, textbooks, statistical material, diagrams, internet resources.
Subjects

ინტერნეტ-მარკეტინგი

აგრობიზნესი

Degree Name
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline
ბიზნესის ადმინისტრირება
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

lika turmanidze samagistro.pdf

Description
ინტერნეტ-მარკეტინგის როლი აგრობიზნესის განვითარებაში
Size

654.71 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):5b29e7d43d9d90b2f5d0aebbde18bb18

Communities & Collections Research Outputs Fundings & Projects People
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Contact