გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1528
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorგერსამია, მარიამka
dc.contributor.authorგოგრიჭიანი, ხატიაka
dc.date.accessioned2020-01-21T11:40:14Z-
dc.date.available2020-01-21T11:40:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1528-
dc.description.abstractThe role of social media in the pre-election campaign of Tbilisi mayoral candidates in 2017. Introduction describes the methods and tasks of the study. Studies in this direction have not been made in Georgia, and this article is a novelty. Although social networks are very active in almost every direction in Georgia and are not new to the novelty, we still find a lack of research in social networks. Particularly small studies of social networks and policies Social media are the main source of political activity in foreign sources, especially examples of the United States. Master's thesis describes trends in the use of the Internet and social networks in Georgia. The final part of the qualitative research was presented, within the framework of which the potential voter was interviewed, and in the pre-election period an indepth analysis of the content of the candidates on Facebook's pages that participated in municipal elections was conducted. As a result of the research, there appeared tendencies in which Georgian politicians turn to social media in order to position their image, as well as determine the ways of influencing voters. As a result of the survey, we also identified strong and weak political opponents in the strategy of social networks.en
dc.description.abstractნაშრომში განხილულია სოციალური მედიის როლი 2017 წლის თბილისი თვითმმართველობის არჩევნების პროცესში. შესავალი აღწერს ნაშრომის კვლევის მეთოდებსა და მიზნებს. საქართველოში ამ მიმართულებით კვლევა არ გაკეთებულა და წინამდებარე ნაშრომი წარმოადგენს სიახლეს. მიუხედავად იმისა რომ სოციალური ქსელები ძალიან აქტიურად გამოიყენება საქართველოში თითქმის ყველა მიმართულებით და უკვე აღარ წარმოადგენს სიახლეს, მაინც ვაწყდებით სოციალური მედიის მიმართულებით წარმოებული კვლევების სიმცირეს. განსაკუთრებით მცირეა კვლევები სოციალური მედიის და პოლიტიკის შესახებ. სოციალურ მედიაში პოლიტიკური აქტივობის შესახებ ძირითად უცხოურ წყაროებშია საუბარი, განსაკუთრებით კი ამერიკის შეერთებული შტატების მაგალითებია საფუძვლიანად განხილული. სამაგისტრო ნაშრომი აღწერს საქართველოში ინტერნეტის და სოციალური მედიის მოხმარების ტენდენციებს. დასკვნით ნაწილში წარმოდგენილია თვისებრივი კვლევის შედეგები რომლის ფარგლებშიც გამოიკითხა პოტენციური ამომრჩეველი და განხორციელდა თვითმმართველობის არჩევნებში მონაწილე კანდიდატების ,,Facebook“ -ის გვერდების კონტენტის სიღრმისეული ანალიზი წინასაარჩევნო პერიოდში. კვლევის შედეგად გამოიკვეთა ტენდენციები, რომლებსაც ქართველი პოლიტიკოსები მიმართავენ სოციალური მედიაში თავიანთი იმიჯის პოზიციონირებისთვის, ასევე გამოიკვეთა თუ რა ხერხებს მიმართავენ ამომრჩეველზე გავლენს მოხდენის მიზნით. კვლევის შედეგად ასევე დავადგინეთ პოლიტიკური ოპონენტების ძლიერი და სუსტი მხარეები სოციალურ მედიაში განხორციელებული სტრატეგიის მიმართულებით.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსოციალური მედია ,,Facebook” -იka
dc.subjectსარეკლამო პლატფორმაka
dc.subjectFacebook გვერდების კონტენტ ანალიზიka
dc.titleსოციალური მედიის როლი თბილისის მერობის კანდიდატების წინასაარჩევნო კაპმანიის პროცესშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMA of Mass Communications in Media Studiesen
thesis.degree.nameმასობრივი კომუნიკაციის მაგისტრი მედიის კვლევებშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineმასობრივი კომუნიკაციისა და მედიის კვლევები. (Mass Communication and Media Studies)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
MA Thesis-Gogritchiani maskomi.pdfსოციალური მედიის როლი თბილისის მერობის კანდიდატების წინასაარჩევნო კაპმანიის პროცესში1.23 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

234
checked on May 18, 2024

გადმოწერა

883
checked on May 18, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.