Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1520
Title: პრომო-კამპანიების მართვის სისტემა - Promo Campaigns Management System
Authors: გობრონიძე, იოსები 
Advisor: სირბილაძე, გია 
ხუციშვილი, ირინა 
Degree Name: MSc in Information Systems
ინფორმაციული სისტემების მაგისტრი
Degree Discipline: ინფორმაციული სისტემები. Information Systems
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Exact and Natural Sciences 
ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: PCMS პროცესინგი
PCMS ვებ-გვერდი(მართვის პანელი)
სისტემის სანდოობა
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The Master’s Thesis illustrates a system of promo campaigns (to be more general – promotional draws and competitions) management. The system development is necessary for solving some real problems. Even today, it serves the clients’ needs and plays its role in the development of several companies. The main functioning aspects of the system are based on practical experience and from time to time some improvements are done based on new experiences, which ensure the maximal comfort of the order-giving customer and fit best the client needs.
The basic tasks of the system can be divided in the following parts:
• Create channels and users for specific companies which ensure the proper work of the application.
• Create/generate the promo campaigns and corresponding vouchers.
• Deliver the information about the existing campaigns and vouchers through the web-service to the integrated channel.
• View the statistical data in the web-application or show the information in the reports.
Regarding the fact that the system is directly connected with the users and tangible assets (won promo code), the following factors have great importance - system reliability, safety, security and etc. Exactly the high assessment of these factors is the main achievement of the system.

სამაგისტრო ნაშრომი წარმოადგებს პრომო-კამპანიების (უფრო ზოგადად, წამახალისებელი გათამაშებების) მართვის სისტემის აღწერას. სისტემის შექმნის აუცილებლობა გამოწვეულია მრავალი პრაქტიკული პრობლემის გადასაჭრელად. იგი დღესდღეობითაც ემსახურება რეალურ სამყაროში კლიენტების მოთხოვნებს და ასრულებს მნიშვნელოვან როლს ზოგიერთი კომპანიის განვითარებაში. სისტემის ფუნქციონირების მთავარი ასპექტები პრაქტიკული გამოცდილებაზეა დაფუძნებული და ითვალისწინებს ახალი გამოცდილების გამოყენებას. ეს კი უზრუნველყოფს კლიენტზე მორგებულობას და დამკვეთის მაქსიმალურ კომფორტს.
სისტემის ძირითადი შესაძლებლობები შეგვიძლია შემდეგ ნაწილებად დავყოთ:
• კონკრეტული კომპანიებისთვის არხებისა და მომხმარებლების შექმნა, რომლებიც შემდეგ უზრუნველყოფენ აპლიკაციის გამართულ მუშაობას;
• პრომო-კამპანიისა და შესაბამისი ვაუჩერების შექმნა/გენერაცია;
• არსებული კამპანიებისა და ვაუჩერების შესახებ ინფორმაციის ინტეგრირებული არხისთვის ვებ-სერვისით მიწოდება;
• სტატისტიკური მონაცემების დათვალიერება ვებ-აპლიკაციით ან ინფორმაციის რეპორტებში ასახვა;
რადგანაც სისტემა პირდაპირ კავშირშია მომხმარებლებთან და ასევე სისტემას პირდაპირი კავშირი აქვს მატერიალურ ღირებულებებთან (მოგებული პრომო-კოდი), ძალიან დიდი მნიშვნელობა ენიჭება ისეთ ფაქტორებს, როგორიცაა სისტემის სანდოობა, ხელმისაწვდომობა, საიმედოობა, უსაფრთხოება, დაცულობა და სხვა. სწორედ ამ ფაქტორების მაღალი ხარისხით წარმოჩენაა სისტემის მთავარი მიღწევა.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1520
Appears in Collections:ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis Gobronidze Iosebi.pdfპრომო-კამპანიების მართვის სისტემა - Promo Campaigns Management System785.3 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

51
checked on Apr 18, 2024

Download(s)

39
checked on Apr 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.