Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1399
Title: სასტუმროს ონლაინ დაჯავშნის გლობალური სისტემები საქართველოში
Authors: მჟავია, ლაშა 
Advisor: პავლიაშვილი, ნინო 
Degree Name: MA in Human Geography
საზოგადოებრივი გეოგრაფიის მაგისტრი
Degree Discipline: საზოგადოებრივი გეოგრაფია. Human Geography
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: სასტუმროს დაჯავშნის გლობალური სისტემები
OTA - ონლაინ ტურისტული სააგენტოები
სასტუმროს მართვისა და ონლაინ დაჯავშნის სისტემების ქართული ანალოგები
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Arranging and booking a trip via the Internet is now the norm for travelers. The Internet presents a great possibility for the tourism industry to sell and market their services online. Travel agents used to be the main providers of booking systems but with the development of information technology, this trend has shifted, and new leaders appeared on the market such as online travel agents (OTA - Online Travel Agency). Hotel Online Booking Systems, which on the one hand, help in enhancing the efficiency of the enterprise, on the other hand, facilitate the booking process.
Since tourism is a priority sector for Georgia, the hotel industry is especially strong in terms of increasing efficiency management, which is directly related to the use of information technologies, primarily an efficient cooperation with online booking systems.
This master's thesis aims to study how efficiently Georgian Hotel industry uses online hotel booking systems and their significant impact on different types of hotels.

თანამედროვე მსოფლიოში, ტურისტული მომსახურებისა და მოგზაურობის ონლაინ დაჯავშნა გარკვეულ ნორმად იქცა. შესაბამისად, ინტერნეტი წარმოადგენს ბრწყინვალე შესაძლებლობას ტურიზმის ინდუსტრიისთვის, რომ თავისი სერვისები გაყიდოს ონლაინ. თუ გასულ დეკადამდე ტურ-ოპერატორები წარმოადგენდნენ დაჯავშნის სერვისის მთავარ მიმწოდებლებს ბაზარზე, დღეს ეს ტრენდი შეიცვალა და ბაზარზე გამოჩნდნენ ახალი ლიდერები ონლაინ ტურისტული აგენტების (OTA – Online Travel Agency) სახით. OTA-ს არიან სასტუმროს ონლაინ დაჯავშნის სისტემები, რომლებიც ერთის მხრივ, საწარმოს საქმიანობის ეფექტურობის ამაღლებაში ეხმარებიან, მეორეს მხრივ კი, აადვილებენ მომხმარებლის მიერ ოთახის დაჯავშნის პროცესს.
ვინაიდან და რადგანაც, საქართველოსთვის ტურიზმი პრიორიტეტული დარგია, აქ სასტუმრო ინდუსტრიისთვის განსაკუთრებული სიმწვავით დგას მართვის ეფექტიანობის ამაღლების საკითხი, რომელიც პირდაპირ კავშირშია საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებასთან, რაც უპირველესად ონლაინ დაჯავშნის გლობალურ სისტემებთან ეფექტური თანამშრომლობით გამოიხატება.
აღნიშნული სამაგისტრო ნაშრომი მიზნად ისახავს გამოავლინოს, რამდენად ეფექტიანად იყენებენ ქართულ ბაზარზე წარმოდგენილი განთავსების საშუალებები სასტუმროს ონლაინ დაჯავშნის გლობალურ სისტემებს და გამოკვეთოს, რამდენად მნიშვნელოვანია ონლაინ დაჯავშნის გლობალური სისტემები საქართველოში არსებულ სხვადასხვა კატეგორიის განთავსების საშუალებებისთვის.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1399
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
ლაშა მჟავია, საზ გეო, სამაგისტრო 2918.pdfსასტუმროს ონლაინ დაჯავშნის გლობალური სისტემები საქართველოში2.39 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

341
checked on May 4, 2024

Download(s)

817
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.