Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Universities
  3. Ivane Javakhishvili Tbilisi State University
  4. Faculties
  5. Faculty of Social and Political Sciences
  6. Dissertations and Master Theses
  7. სოციალური პლატფორმა ,,ფეისბუქი“ როგორც მარკეტინგული სივრცე ქართული ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებლად
 
  • Details
Options

სოციალური პლატფორმა ,,ფეისბუქი“ როგორც მარკეტინგული სივრცე ქართული ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებლად

Date Issued
2018
Author(s)
კაკუბავა, თამარ  
Advisor(s)
წერეთელი, მარი  
Institution
Ivane Javakhishvili Tbilisi State University  
Faculty
Faculty of Social and Political Sciences  
Publisher
Ivane Javakhishvili Tbilisi State University  
URI
https://openscience.ge/handle/1/1348
Abstract
This thesis aims to explore the role of social media in increasing brand awareness in Georgia. While there are numerous studies related to the use of the internet more broadly, social media is still a relatively young research field in Georgia. Existing research is limited to a few notable studies done by Georgian NGOs however, these studies predominantly focus on the safe use of social media and other aspects not related to branding. Although the topic of social media in relation to brand awareness is increasingly being addressed in foreign literature, research specific to the Georgian context appear to be missing. This thesis contributes to the literature by addressing the gap in research concerning the role of social media for brand awareness in Georgian.
Subjects

ბრენდინგი

სოციალური მედია და ბი...

ინტერნეტის მოხმარება ...

Degree Name
MA of Mass Communications in Media Studies
Degree Discipline
მასობრივი კომუნიკაციისა და მედიის კვლევები. (Mass Communication and Media Studies)
Degree Grantor
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი  
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MA Thesis.Kakubava maskomi.pdf

Description
სოციალური პლატფორმა ,,ფეისბუქი“ როგორც მარკეტინგული სივრცე ქართული ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებლად
Size

1.22 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):3f1bceb95e242ff637997bffaf9690c8

Communities & Collections Research Outputs Fundings & Projects People
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Contact